“Otroligt läge precis vid vattnet.”
Omdöme om Demi Restaurant

Demi Restaurant
Rankad som nr 71 av 323 Restauranger i Saranda
Kök: Grekiskt, Italienskt, Albanskt
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt läge precis vid vattnet. Restaurangen känns väldigt lyxig och servicen är av högsta nivå. Maten var bra men inte lika fin som själva restaurangen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack SteffenPaulsson87

Omdömet skrevs 5 oktober 2019

Bodde på hotellet som var jättebra!
Frukosten en katastrof, med småvarmt som var kallt redan sedan start, flingor som stod framställda hela dagen utan att vara täckta.
Bra lunch! mannen åt Pasta med skaldjur som kan rekommenderas! God greksallad.
Åt även middag med brucetta, oktopus carpatcio , risotto med räkor, allt mycket bra och stora portioner! Avslutade med lunch pasta med tonfisk som var utmärkt.
Absolut bästa restaurangen i Sarandra i början av oktober frånsett frukosten.
Frukost personalen ointresserad av gästerna i övrigt bra betjäning!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack BMMB2014
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Här tog vi in bruschetta, riktigt goda med massor av mozarella.
Huvudrätt, risotto av olika slag. Alla var nöjda. Trevlig personal och snabb service. Ett lite finare och dyrare ställe.
Restaurangen bjuder på frukt efteråt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 206susannel
Omdömet skrevs 14 juli 2019

En ganska medioker restaurang.
Torr och smaklös mat.
Lägg där till ointresserad personal.
Finns bättre här i Saranda

Datum för besöket: juli 2019
Tack hakansoderstrom
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Bra mat och helt okej service. Värt ett besök. Apollo rekommenderar restaurangen och vi blev inte besvikna.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 532niklasw

Resenärer som tittade på Demi Restaurant tittade också på

Saranda, Vlore County
Saranda, Vlore County

Besökt Demi Restaurant? Berätta vad du tyckte!