“God mat och bra service.”
Omdöme om La Petite

La Petite
Rankad som nr 12 av 359 Restauranger i Saranda
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Maten är mycket bra. Det finns inga givna fiskrätter på menyn utan det beror på dagens fångst. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam. Boka bord om du vill vara säker på plats.

Tack GunnarVanersborg

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Litet mkt trevligt ställe. Otroligt prisvärt. Bra mat angelägen och trevlig service.
Rekommenderar absolut ett besök!

Tack joachim n
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Den absolut bästa middagen under vår första vecka i Saranda!
Deras grytor rekommenderar jag starkt.
Personalen ger service i världsklass och när man kikar in i köket så ser man hur professionellt de arbetar.
10/10

Tack R5109MFlindak
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Vi var där varje dag och för varje dag blir dom bara trevligare och trevligare!! Väldigt framåt är dom och servicemindade! Och maten är otroligt god!!!

Tack Erkenda Kani S
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Restaurangen låg precis bredvid vårt hotell så vi gick förbi för att titta på menyn. Vi fick direkt kontakt med den mycket personliga och trevliga personalen. Allt på menyn är super gott! Bra alt på vegetariskt o stor variation av sallader o pasta o kött.
Servicen är världsklass och värt varenda öre. Det slutade med att vi var där 5 ggr på våran vistelse på 1 v.
Topp betyg av hela familjen!

Tack Malin J

Resenärer som tittade på La Petite tittade också på

Saranda, Vlore County

Besökt La Petite? Berätta vad du tyckte!