“Lyx vid havet”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Our beautiful balcony view!
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Lyx vid havet”
Omdömet skrevs 6 september 2016 för en vistelse i juli 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Mycket fin och stor lägenhet vid stranden. I den stora balkongen kunde vi sitta både på morgnarna och kvällarna och njuta av både utsikten och lugnet. I lägenheten fanns alla bekvämligheter såsom tvättmaskin, diskmaskin, kaffekokare, vattenkokare, strykjärn..

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Lugnet på kvällarna samt utsikten.
Gillade minst: Ingen hiss.
Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn Större grupper
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 7 2016
Thank you very much Emine! I am so glad you've enjoyed your staying! Hope to see you soon again!

tack så mycket!!!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera