Kimpton Lorien Hotel & Spa(Alexandria)(Mycket prisvärt!)
Kimpton
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 173 US$/natt.

Autograph
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 191 US$/natt.

Sheraton Suites Old Town Alexandria(Alexandria)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Restaurang
Hampton Inn Alexandria - Old Town/King Street Metro(Alexandria)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 166 US$/natt.

Budget Host Travelers Motel(Alexandria)(Mycket prisvärt!)
HIExpress.com
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 133 US$/natt.

Best Western Mount Vernon/Ft. Belvoir(Alexandria)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Courtyard by Marriott Alexandria Pentagon South(Alexandria)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 127 US$/natt.

Alexandria Motel(Alexandria)
Omdömet skrevs 31 oktober 2011

• Bodde här: september 2011, reste med familjen
Omdömet skrevs 31 oktober 2011

Tips för att välja rum: We requested a room with a handicapped accessible shower for our older relatives. We did not have to worry about them falling getting in/out of a tub.
  • Bodde här: oktober 2011, reste med familjen
Omdömet skrevs 24 oktober 2011

• Bodde här: oktober 2011, reste med vänner
Omdömet skrevs 13 oktober 2011

Tips för att välja rum: We asked for a high floor, to be farther from the street noise (Duke Street is very busy). They put us on the seventh floor of eight. As it turned out, the room is so well insulated that with the windows closed you really can't hear anything outside at all.
  • Bodde här: september 2011, reste som ett par
Omdömet skrevs 25 september 2011