“Relaxing”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
4 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
Omdömet skrevs 8 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019

Datum för vistelsen: oktober 2019
dec 28 2019
So glad you loved the condo. We look forward to booking your next stay in Austin. Thanks so much.
Wanderer2 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 17 juli 2019 för en vistelse i juli 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jul 17 2019
So glad you enjoyed the Wyndham Austin experience. I''m looking forward to your booking another stay!
williamta ...
Plano, Texas
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 56 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 30 april 2019 för en vistelse i april 2019

Datum för vistelsen: april 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
maj 4 2019
I am so glad you enjoyed your stay at the condo. Hope when you return you can take advantage of the many amenities. Thank you for your recommendation.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera