Omdömet skrevs 8 oktober 2015 från mobil enhet

Jag är super nöjd med min vistelse på Magnific ! Reste med min familj. Kan varmt rekommendera detta hotellet till alla då det fanns något för alla åldrar där. Kvalitén på maten var super, massvis att välja mellan, även bra mat som barn tycker om. Fina rum, poolen rengörs VARJE kväll, spolar marken runtomkring och väldigt städat.

Bodde här: juni 2015, reste med familjen
1  Tack Cenk A
OmerFDengiz, Genel Müdür på Magnific Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2015

Dear Cenk A,

We, Magnific Family thank you for giving us an opportunity to serve you in this summer vacation. It’s pleasing that you remarked the perfect location of our hotel, and food-drinks choices, and that you noticed our hardworking and helpful staff. Certainly we have passed this on to our employees. You can be assured that we will keep on working hard to deserve those nice words. It was a pleasure to meet and serve you here, so please do not hesitate to contact me from info@themagnific.com for further help for your future vacations. It will be a great pleasure for us to serve you again. We will miss you...

Omdömet skrevs 5 oktober 2015 från mobil enhet

Jag och familjen har haft en underbar semester på Magnific hotellet.

Rummen var fräscha med sköna sängar.
Maten var perfekt och det fanns mycket olika mat att välja på.
Ett plus är att hotellet ligger strand nära. Fin sandstrand och kristallklart vatten. Vi tackar också den trevliga personalen.

Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
3  Tack Kjell T

Dear Kjell T,

Our main priority as Magnific family is to serve our guests impeccably during their stay at our hotel. The valuable information you have kindly shared with us will be taken into consideration to make sure that our guests receive excellent service at all times.

Omdömet skrevs 5 oktober 2015 från mobil enhet

Grymm hotel 5 stjärning personal mycket bra mat barnvänlig fick städning varje dag fresha rum vad kan man begära mer finns även gratis wifi bästa
supernöjd kommer att åka dit nästa år igen saknar redan

Bodrums bästa hotel rekomenderas stooooooooort

Bodde här: oktober 2015
3  Tack Zulal Z

Dear Kjell T,

We would like to thank you for your recent stay at Magnific. We appreciate your time to express your valuable feedback regarding your visit, as it is instrumental in helping us identify the areas in which we can potentially improve. We will mention your comment on Soho steakhouse. Thank you for your attention.

Omdömet skrevs 5 oktober 2015 från mobil enhet

Grymt bra hotell vi va super nöjda perfekt för barn familjer Rekommenderar starkt det va absolut inte sista gången vi är på hotellet.
Jättetrevlig personal, jättefina rum. Maten var riktig bra och gott.

Kan rekommendera även Soho Steak House som ligger i hotellet

Bodde här: oktober 2015
3  Tack Cemil G

Dear Cemil G,

Omdömet skrevs 4 oktober 2015 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint hotell som ligger precis vid stranden. Nära till restauranger och shopping. Ett bra tips på restaurang är Soho Steakhouse och bar. Barnvänligt hotell med barnpool och liten lekpark. Buffén var jätte bra med varierande mat både för stora och små. Kan absolut tänka mig att åka nästa år igen.

1  Tack Volkan O

Dear Volkan O,