“Perfekta”

La Pasion Restaurant
Rankad som nr 7 av 690 Restauranger i Bodrum
Kök: Spanskt
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 21 oktober 2022 från mobil enhet

Vi hade en underbar middag med god mat, gott vin och supertrevlig servitör. Deras uppmärksamhet och hänsyn skapade en välkomnande atmosfär och vi kommer minnas restaurangens kock som gör fantastiskt mat. Extra tack till herr Erdal för utmärkt service.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack KurreT2

Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Jättetrevlig restaurang med god mat och charmig personal
Missa för guds skull inte deras cheesecake. Ägaren är ensam om receptet och inte ens hans bror kocken känner till alla ingredienserna.

Datum för besöket: september 2019
Tack 554petere
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Vi satt på detta mysiga ställe ikväll och hade ändå höga förhoppningar då restaurangen ligger på plats 1 i Bodrum. Vi tyckte att uppläggningen av rätterna var topp men det smakade väldigt lite. Mer kryddor, mer salt starkare såser!

Datum för besöket: juli 2019
Tack gardenas
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

En mysig resturang med riktigt goda Tapas och Sangria, service i hög kvalitet. Personalen kändes inte stressad som på
Många andra ställen i Bodrum.

Datum för besöket: juli 2018
Tack jesperostlund
NecoChef, Genel Müdür på La Pasion Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2018

çok teşekkür ederiz efendim keyifli günler

Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Jag vet inte om det var för att vi inte hade reserverat bord och de därför var stressade. Men servicen kändes stressig, de dukade undan min tallrik innan min flickvän hade ätit upp sin mat. Dessutom fick hon bläckfisk i sin skaldjurspasta fast hon frågage om det gick att beställa den utan.
Förövrigt så var miljön jättemysig och maten helt ok.
Dock inte på långa vägar den bästa restaurangen i Bodrum.
Något som gjorde mig fundersam var att personalen var väldigt angelägen att vi gick in på TripAdvisor och bedömde dem efteråt.
Som sagt, mysigt ställe men ett av de sämre vi ätit på under veckan.

Men som svensk så säger man alltid att det är gott, och man klagar gärna inte till personalen på en restaurang under semestern

Datum för besöket: juli 2018
Tack peliverpool
NecoChef, Genel Müdür på La Pasion Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2018

öncelikle iki gün üstüste restoran doluyken gelip döndüğünüz için sizi tekrar geri çevirmek istemedik ve yer ayarladık. yemeğiniz kalamarsızdı.biz son lokma bitene kadar tabakları almayız ve biraz sos bile kalsa sorarız almamızı ister misiniz diye.Ama önemli değil kusura bakmayın bol keyifli tatiller dileriz ;)

Resenärer som tittade på La Pasion Restaurant tittade också på

Bodrum, Bodrum halvön
Bodrum, Bodrum halvön

Yalikavak, Bodrum halvön

Besökt La Pasion Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.