Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personer tittar på det här hotellet
Expedia.com
61 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-30
Booking.com
61 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-29
Trip.com
59 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-30
Priceline61 US$
Hotels.com61 US$
FindHotel66 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 026)
Filtrera omdömen
1 026 resultat
Medlemsbetyg
574
238
134
53
27
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
574
238
134
53
27
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 026 omdömen
Omdömet skrevs 21 september 2015

Ordinär kvällsmat men utmärkt frukost. En natt i väntan på nästa flyg. Personalen på hotellet gjorde sitt bästa men flygbolaget var totalt inkompetenta att ge information!
Rent och bra med mycket bra personal.

Datum för vistelsen: februari 2015
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Ulf H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AtillaAytun, Genel Müdür på Radisson Blu Hotel, Ankara, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2015
Google-översättning

Dear Valued Guest,
Thank you very much for your nice feedback about our hotel.
We are looking forward to seeing you soon in Radisson Blu Hotel, Ankara !
Kind Regards
Atilla Aytun
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juli 2015

Dåligt städat, maten var usel. För att inte tala om möblerna, man satt som på ett utedass. Personalen var otrevlig. Hit vill jag aldrig mer. Inget att rekommendera. Ända fördelen var att det var nära till centrum.

Rumstips: Bo inte här!
Datum för vistelsen: mars 2015
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack LolloDahlberg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CarlsonRezidor, Customer care på Radisson Blu Hotel, Ankara, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2015

Hej Lollo!
Vi ber om ursäkt för att du inte var nöjd med hotellet. Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva en review. Vi värdesätter dina synpunkter och vill hjälpa oss att göra förbättringar i framtiden. Om du vill diskutera din vistelse ytterligare så var snäll och kontakta vår kundtjänst.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 mars 2015

Försöker att komma på något särskilt intryck av hotellet men kommer inte på något. Ett hotell med namn som Radissn Blu borde utmärka sig mer om de vill behålla sitt goda renommé. Tyvärr kan inte komma på något mer än att rummen vara väldigt små.

Datum för vistelsen: mars 2015
Restyp: Reste som ett par
Tack ingerf2014
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AtillaAytun, General Manager på Radisson Blu Hotel, Ankara, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2015
Google-översättning

Dear Valued Guest,

I would like to thank you for sharing your concerns with us regarding your experience at Radisson Blu Hotel Ankara, Turkey. Your comments are instrumental in guiding us toward 100% Guest Satisfaction which is a Radisson Blu Chain standard.

We want you to know we sincerely value you as a customer and are continually striving to improve our services to better meet our guests' expectations.

Kindest Regards

Atilla Aytun
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 februari 2015

Vilken besvikelse, ett hotell som har (haft) ett så gott rykte, kunde lika väl ha bott på ett vandrarhem!
Service existerade inte här! Middagen, buffé, som serverades mellan 19-21, var nästan slut!
Tomma fat och kladdigt runt om. Vi kom klockan 19.45! Vattnet vi beställde slängdes fram på bordet, utan att ta bort kapsylen!
Förväntningarna var stora och vi såg verkligen fram emot att bo här!
Vad har hänt med Radisson Blue???

Datum för vistelsen: januari 2015
  • Restyp: Reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Anki B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AtillaAytun, General Manager på Radisson Blu Hotel, Ankara, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2015
Google-översättning

Dear Anki,

I would like to thank you for sharing your concerns with us regarding your experience at Radisson Blu Hotel Ankara, Turkey. Your comments are instrumental in guiding us toward 100% Guest Satisfaction which is a Radisson Blu Chain standard.

Please accept our sincere apologies. At Radisson, we would like our guests to experience quality, variety and value in a friendly and relaxed atmosphere. It is our goal, that when you leave Radisson Blu, you are not only satisfied with our service but also have a strong desire to return. Therefore, it is absolutely essential for our success that we listen carefully and positively react to our guests' concerns.

For your kind information, I have checked with Food & Drink Departments regarding your comments. We want you to know we sincerely value you as a customer and are continually striving to improve our services to better meet our guests' expectations.

I hope you will consider using Radisson Blu Hotel, Ankara in the near future again and welcome the opportunity to serve you.

Best regards

Atilla Aytun
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 12 mars 2020 från mobil enhet

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Companion26137644053, Genel Müdür på Radisson Blu Hotel, Ankara, svarade på det här omdömetSvarade 7 april 2020
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen