“Krögare”

Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Besökte Opium efter rekommendation. Goda drinkar och supergod mat. Vi åt bland annat Wonton nudelsoup som var så god att vi bestämde oss för att gå dit en gång till. Trevligt ställe med duktig och behaglig personal. Rekommenderas starkt!

Tack Nyaplatser
WernersGroup, Public Relations Manager på Opium KL, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2018

Hi Nyaplatser, thank you for the supportive review! Glad that you were enjoying our servings and the dining experience here! We look forward to see you again soon! :)

Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Toppenmysig restaurang med mycket god mat, rolig udda servering av öl. Jättetrevlig personal. Bra priser. Rekommenderar gärna.

Tack annS7184FW
Omdömet skrevs 30 november 2016

Fin mat med lite finess man fick ölen i små krus på kinesiskt vis maten jätte god mycket att välja på bra vinlista. Kan bara starkt rekommendera denna restaurang kommer själv att återkomma.

Tack Julius S
WernersGroup, Public Relations Manager på Opium KL, svarade på det här omdömetSvarade 8 december 2016

Hi JuliusS563, thank you for taking the time to write about us. It's indeed a pleasure serving you towards memorable dining experience. Thank you for the nice words! :)

Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt god mat! En slump att vi hämtade efter att personalen tidigare gett oss vägbeskrivning till hotellet! Maten var som sagt väldigt god och personalen mycket hjälpsam! Rekommenderas varmt!

Tack emeliebex
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Otroligt god mat och bra service! Rekommenderar deras egna nudelrätt. Väldigt roligt också att man fick ölen i små lerklot och drack den ur en skål, trevligt om man inte dricker öl snabbt så behåller den sin kolsyra!

Tack Alexandra A

Resenärer som tittade på Opium KL tittade också på

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

Besökt Opium KL? Berätta vad du tyckte!