Omdömet skrevs 26 februari 2016 från mobil enhet

Vi bodda här under tre nätter.

Hotellet ligger väldigt centralt, bredvid Central Market, och man kan promenera till de flesta sevärdheterna. Att gå till Petrona Twin Towers tar ca 30 min. Annars kan man ju ta taxi också.

Vi bodde i ett tvåbäddsrum. Supersköna sängar, bra utrymme, fräscht badrum och en "lyxig" känsla. Här sov vi gott.

Vi hade bokat just Pacific Express Hotel pga av deras takpool. Där blev vi dock besvikna. Poolen var liten och hade djupet 1.50 m överallt och var rätt liten. Det fanns ingenstans att sitta eller sola runt poolen. Fin utsikt var det iallafall.

Rekomenderas!

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Robin E
Omdömet skrevs 29 december 2015 från mobil enhet

Vi bodde här i tre nätter. Jätte bra hotell jätte trevlig personal. Dubbelrummet vi hade va mer än man behövde och stort va det. Jätte nära central market och Chinatown. Många mat ställen runt omkring. Jätte nära till tunnelbanan.

Bodde här: december 2015, reste som ett par
Tack Eugenio Å
Omdömet skrevs 11 maj 2015 från mobil enhet

Jag och min kompis bodde två nätter på 7e våningen i ett rum med fönster. Utsikten var ut över hela staden! Rummet var väldigt fräscht och rätt stort. Wifi var väldigt snabbt för det mesta. Poolen hade otrolig utsikt och det var väldigt lungt där.
Personalen var supertrevlig och verkligen hjälpsam hjälpsam, bra service.
Det enda negativa var att det inte fanns frukost, men central market låg precis bredvid så där kan man hitta något. Mycket nära till China Town också!

Bodde här: maj 2015, reste med vänner
Tack samuelssonellen
Omdömet skrevs 18 april 2015 från mobil enhet

Vi som är budgetresenärer tyckte detta hotell var mycket bra. Rummen höll hög standard men riktigt skön säng, tv med internationella kanaler, bra dusch osv. Det var fräscht, modernt och rent. Lite mörkt om man väljer rum utan fönster men det gjorde inte oss något. Poolen på taket var fin med rätt bra utsikt över staden. Visst var den liten men å andra sidan var det inte många som hängde där, samma gäller med gymmet. Läget på hotellet var bra, nära till China Town och till monorail stationen. Vi hade dock svårt att hitta bra frukostställen runt omkring hotellet, de flesta serverade bara indisk eller malaysisk frukost. Enda negativa vi upplevde var när vi skulle åka från hotellet mitt i natten och nattvakten erbjöd sig att fixa taxi till oss, problemet var att han nog ringde sin kompis som vägrade köra på taxameter och skulle ha 25 ringgit för att köra oss till Centralstationen. Vi sa att vi inte tänkte åka med utan taxameter och började gå mot stora vägen, då blev dörrvakten irriterad på oss och sa att det inte fanns andra taxibilar där vid den tidpunkten. Vi kom fram till stora vägen, mötte 4-5 taxibilar på mindre än 5 minuter och åkte med taxameter till Centralstationen för 5 ringgit!

Bodde här: april 2015, reste som ett par
Tack Newlander1
Omdömet skrevs 8 mars 2015

Hotellet når över förväntan med dess proffsiga service och fina rum! Riktigt fint och passar alla olika resenärer. Ligger nära Chinatown, vilket är ett måste att se. Annars kan ni ta tåg in till city och petrona towers. Hotellet är lätt att hitta och utsikten från poolen är magnifik!

• Bodde här: februari 2015, reste med vänner
Tack lindacold