“En annorlunda upplevelse”

Dining In The Dark KL
Rankad som nr 1 av 4 987 Restauranger i Kuala Lumpur
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt intressant upplevelse där man äter i totalt mörker. Servitörerna är delvis eller helt blinda. Man inser ganska snabbt hur dåligt smaksinne man har för det var väldigt svårt att gissa maträtterna. Maten var riktigt god och vi gick mätta därifrån. Totalt fick vi smaka på 14 mindre rätter (4 förrätter, 2 soppor, 3 huvudrätter och 5 desserter). Lite dyrare restaurang jämfört med andra restauranger i Kuala Lumpur men kvalitén var dock bra! Fast man hade någon allergi var det inget problem. Vår servitör var väldigt trevlig och tog väl hand om oss under hela middagen. Kan varmt rekommendera för en annorlunda matupplevelse!

Tack Elin H
WernersGroup, Public Relations Manager på Dining In The Dark KL, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hi Elin H, tack! thank you for the lovely review! =) Glad that you enjoyed the experience of using the other 4 senses while dining in! It was our pleasure to serve you. Hope to see you again! :)

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Allt är 5/5, personalen otroligt omhändertagande och trevlig!
Upplevelsen är något utöver det vanliga, inget man någonsin varit med om innan eller kan uppleva annars (så vida man inte förlorar sin syn)
Maten var så god! 4 rätters som verkligen innehöll allt! Inga som helst problem med allergier eller vegetarisk mat!
Kommer rekommendera till alla jag känner!

Tack Hanna M
WernersGroup, Public Relations Manager på Dining In The Dark KL, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2018

Hi Hanna M, thank you for the encouraging support! Glad that you were enjoying the experience! We look forward to see you around soon! :)

Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Själv är jag väldigt kräsen och var otroligt nervös inför detta. Både jag och sambon är allergiska mot skaldjur och detta var dom väldigt noggranna med att vi var. Man får verkligen testa alla sina sinnen. Efter 4 förrätter, 3 varmrätter och 5 efterrätter fick man veta vad man nyss hade ätit och man kan väl lugnt säga att man fick några överraskningar. Måste testas om ni har möjligheten till det. Kostar runt 250 svenska kronor per persor. Extra tack till AK som tog hand om oss på ett ypperligt sätt.

Tack Daniel N
WernersGroup, Public Relations Manager på Dining In The Dark KL, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Hi Daniel, thank you for the lovely remarks! It's indeed a pleasure serving you towards memorable dining experience! Glad that you had a wonderful time with us. Looking forward to see you again soon! :)

Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Vi bokade detta lite på måfå men fick en rejäl överraskning. Ångesten trängde sig på när jag gick in i mörkret men sen var det hur häftigt som helst. Kan rekommendera alla att testa sina sinnen på detta sätt.

Tack Johan H
WernersGroup, Public Relations Manager på Dining In The Dark KL, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2017

Hi Johan, thank you for the encouraging remarks! It's a pleasure serving you towards memorable dining experience! Looking forward to see you again soon! :)

Omdömet skrevs 3 februari 2017 från mobil enhet

Jag och mina bästa kompis hade 1 kväll i KL och ville äta gott. Så vi kollade här på TripAdvisor och hittade det här stället. Jag är verkligen glad att vi åkte dit.
Upplevelsen var inte likt något jag gjort tidigare och det var verkligen superspännande. Om du är i Kuala Lumpur måste du prova der här!

Tack izanil94
WernersGroup, Public Relations Manager på Dining In The Dark KL, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2017

Hi izanil94, thank you for the wonderful remarks! Glad you enjoyed the dining experience! It's truly an amazing experience on our end to share the evening with you as well! Looking forward to see you again soon! :)

Resenärer som tittade på Dining In The Dark KL tittade också på

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

Besökt Dining In The Dark KL? Berätta vad du tyckte!