Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 260)
Filtrera omdömen
1 260 resultat
Medlemsbetyg
941
180
82
33
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
941
180
82
33
24
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 260 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med The Ritz-Carlton Hotel Company
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EricTea, General Manager på The Ritz-Carlton, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EricTea, General Manager på The Ritz-Carlton, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
EricTea, General Manager på The Ritz-Carlton, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen