Omdömet skrevs 21 januari 2019 från mobil enhet

Hotell med klass i allt. Från fantastiskt rum, superbra frukost. Restaurangen serverade varierad och vällagad mat. Baren med kanondrinkar. Allt levererat med klass, stil och med ett leende. Här kommer jag bo fler gånger! Mycket bra beläget och prisvärt.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack mekberg
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur!

I'm glad to hear that your stay with us was memorable.

Thank you for taking the time to leave your feedback for the community and we hope to welcome you back for another stay soon!

Gonzalo Duarte Silva
General Manager

Omdömet skrevs 24 juni 2018

Världens bästa frukost, fantastisk service och ett lugn, en liten oas mitt i allting. Poolområde med service vid poolen med ringklocka,På en mycket liten yta har hotellet fått en känsla av en liten park med pool, Sen till själva hotellet som har trevliga rum, rent o fräscht, Men det är frukostbuffen som ger det bestående intrycket missa inte detta!

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack UlfL250
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 24 juni 2018

Dear Guest,

Thank you for choosing to stay with us and for giving us such a wonderful review on TripAdvisor. We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that our staff services and breakfast offers lived up to your expectations. It would be our pleasure to welcome you back for another remarkable experience during your next trip to Kuala Lumpur.

Daniel Kaeflein
Resident Manager

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Fantastiska rum med sköna sängar! Rena rum och stora ytor. Hela hotellet andas lyx och personalen vet vad service är för något. Det lilla extra finns där hela tiden. Mycket bra gym och pool. Extra trevligt med Afternoon tea och smårätter med vin mm för de som bokat Horizon club rum. Bra läge med närhet till sevärdheter och shopping mm. Mycket bra frukost! Du får mycket för pengarna!

Rumstips: Be om ett rum högt upp så får du fantastisk utsikt!
Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Ulf-Stockholm
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Dear Guest,

Thank you for your kind patronage at Shangri-La Hotel Kuala Lumpur and for taking the time to write this wonderful review. I am happy to note that our Horizon Club's services and facilities met your expectations and that you have enjoyed your stay with us. We certainly look forward to welcoming you back to the hotel soon. Thank you.

Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell med fantastisk personal. Vid ankomsten till hotellet blev vi eskorterade till Horizon club för incheckning och samtidigt erbjudna en uppgradering till en svit längst upp på 28:e våningen. Och eftersom vårt flyg hem avgick vid midnatt fick vi behålla rummet till kl 18:00 och därefter använda loungen även efter utcheckning och fram tills det var dags att åka till flygplatsen. Hotellets lounge (Horizon) var verkligen bra med mycket serviceinriktad personal som hela tiden höll koll och kom och frågade om vi ville ha något att dricka. Varje kväll serverades också drinkar och smårätter under två timmar vilket blev en trevlig start på kvällen. Hotellets poolområde var trevligt och större än förväntat och inte alls mycket folk trots bra väder. Ett plus för utsikt åt både Petronas Twin Towers och KL Tower. Frukosten var fantastik med färskpressad juice, en stor avdelning med bröd och bakverk, många kalla och varma rätter och som kronan på verket, en chokladfontän.
Städningen var mycket bra med tillsyn flera gånger per dag där bl a handdukar byttes. Vi rekommenderar verkligen detta hotell.

Datum för vistelsen: januari 2018
1  Tack Fredrik W
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2018

Dear Guest,

Thank you for choosing to stay with us at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur and for the fantastic review of your stay experience. I am truly delighted to learn that you had an enjoyable experience at our Horizon Club and greatly appreciate for recommending us. We look forward to being of service to you again in the near future. Thank you.

Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell beläget på bra läge nära till bl.a. the Twin Towers och KLCC.
Trivdes i rummet så fort jag kom in. Säng och kuddar var sköna och jag sov otroligt bra. Mitt rum var beläget in mot innergården och det var verkligen tyst på natten.
Bra service och en verkligen prisvärd frukost.
Verkligen rekommenderar hotellet.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack xtz850se
SLKL-GM, General Manager på Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2017

Dear Guest,

Thank you for staying with us during your trip to Kuala Lumpur and for your fantastic rating of our hotel. We are pleased to learn of your pleasant stay experience with us and that you were impressed with our strategic location and staff service. All of us at Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur look forward to be of service to you again soon.