Hilton Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
Boka nu, betala på plats
Hilton
  • Pool
  • Restaurang
Impiana KLCC Hotel(Kuala Lumpur)
  • Fri parkering
Grand Hyatt Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 192 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 02/08
Villa Samadhi(Kuala Lumpur)
  • Fri parkering
Furama Bukit Bintang(Kuala Lumpur)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Pool
Priceline
  • Träningsanläggning
Mandarin Oriental, Kuala Lumpur(Kuala Lumpur)
Kostnadsfri avbokning till den 02/08
Boka nu, betala på plats
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger väldigt central med gångavstånd till det mesta. Rummen var stora men väldigt gamla och slitna (precis som allt annat) så en renovering hade verkligen behövts. Rummen var dock rena. Frukostbuffén var enormt stor men det var inte det bästa. Poolområdet var ganska litet för ett så stort hotell och vattnet såg lite smutsigt ut. Det bästa med hotellet var personalen! Jag har bott på många hotell i mitt liv men detta var något utöver det vanliga. Så vänliga och så hjälpsamma. Personalen får betyget 6 av 5 möjliga. Wow! Om inget annat så förtjänar personalen att arbeta i ett lite fräschare hotell.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Ivan S
Hotel_Istana_KL, General Manager på Hotel Istana, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2018

Dear Ivan S,

Thank you for staying with us at Hotel Istana KLCC and for posting your review on Trip Advisor. Hotel Istana KLCC team appreciates your feedback. Our success is due to our well trained and passionate associates. Your comments are well noted. We hope you will recommend us to family and friends and will continue to support us in future. Thank you once again and we hope to see you soon.

Warm Regards

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Hotellet har bästa läge i KL, utmärkt service och bra frukostbuffé. Rummet var fint men lite slitet badrum som skulle behöva uppfräschning. Här bor vi gärna igen! Lobbyn var välkomnande och poolområdet OK.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Ove6101
Hotel_Istana_KL, General Manager på Hotel Istana, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2017

Dear Over6101,

Thank you for staying with us and for posting your review on Trip Advisor. Hotel Istana KLCC team really appreciates it. Indeed our location is the City's Center and our breakfast is the talk of the town. We hope you will recommend us to family and friends and will continue to support us in future.

Warm Regards

Omdömet skrevs 25 april 2017

Vi är mycket nöjda med vår vistelse på Istana. All personal gjorde verkligen sitt bästa för att vi skulle trivas. Fina rum, clubrum på 18:e våningen. Det är värt att betala lite extra för den fin servicen på dessa rum o lägg sedan till snittarna o drinkarna som då ingår i priset. Dessa Serveras varje kväll på 20:e våningen.
Stor variationsrik frukostbuffé och ett riktigt fint poolområde. Nära Pavilion, bara några minuters promenad. Vi kan verkligen rekommendera detta hotell o vi återvänder dit när vi besöker KL igen!

Tips för att välja rum: Clubrum högt upp med fin utsikt mot tornen
  • Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Kicki Z
Hotel_Istana_KL, General Manager på Hotel Istana, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2017

Dear Kicki Z,

Thank you for choosing to stay with us and for posting your review on Trip Advisor. We are very happy to see your 5 star review on Trip Advisor. We hope you will continue to support us and will also recommend us to family and friends.

Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger mitt i stan, man kan till och med gå till det mesta. Annars finns det alltid en taxi utanför som kan köra dig. Rummet var stort och fräsch och badrummet var fint. Frukosten är okey. Poolen var bra också men jag undrar hur de kommer att få plats med alla gäster under högsäsongen. /mycket nöjda gäster!

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Angelica_Mike
Hotel_Istana_KL, General Manager på Hotel Istana, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2017

Dear Angelica_Mike,

Thank you for choosing to stay with us and for posting your review on Trip Advisor. We are very happy to see your review and hope you will continue to support us in future.

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 20 januari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt personal och frukostbuffé. Ok pool och ok läge nära metro och matställen.
Rum 1 stank av mögel så fick byta
Rum 2 något bättre fuktdoft, mögel i dusch, smutsigt! Fläckar på väggar och klibbig heltäckningsmatta.

Verkar vara ojämn kvalité på rummen, då en del verkar nöjda. Länge sedan detta hotell var 5:stjänor.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem
Hotel_Istana_KL, General Manager på Hotel Istana, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing to stay with us again and for posting your review on Trip Advisor. We are very sorry for the issues with the rooms and assure you that we have a continuous rooms maintenance program to handle such issues. We hope this isolated incident will not deter you from returning to Hotel Istana again in future.