“Mat”

Boka i förväg
Mer information
18,75 US$*
och över
Upptäck den bästa lokala maten om natten i Kuala ...
Rankad som nr 30 av 270 saker att göra i Kuala Lumpur
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Nej
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Omdömet skrevs 15 april 2017

En massa olika Asiatiska restauranger, god mat, hyfsade priser. Mycket folk, kan vara svårt att hitta ett bra bord men man ska inte ge sig.

Tack harriet851

Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Skön stämning med bra matstånd med schyssta priser. Turister, absolut men också fortfarande många inhemska.
Lätt värt ett besök eller två på din weekend.

Tack Erik H
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Jalan alor massor med mat en hel gata med restauranger alla sorters mat. Det är en rolig gata att gå på om man är sugen på något gott. Bör ses på kvällen efter 18.00 då börjar det massor med folk. Försäljarna kan vara lite påträngande men det är bara att tacka nej och gå dit man vill. Lite dyrare än vanliga men helt ok.

Tack Julius S
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Jättehäftig gata. Helstängt för bilar varje kväll. Sen dukas det upp bord från mängder av restauranger.bra mat till billig peng och härlig atmosfär . Missa INTE detta i KL.

Tack Mats L
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 mars 2016

Vi gick och spanade in alla stånd och bestämde oss för att testa tre av dem, vissa rätter var jätte goda andra mindre. Men det är vad man förväntar sig när man går bland gatukök i alla delar av världen, plaststolar och bord, lite trångt och mycket liv runt om en. Testa olika saker så går du inte därifrån besviken, det är ändå så pass billigt att om man inte gillar det är det bara att beställa något annat. Kom hem mätt, lite full och glad. Dessutom fick vi chansen att samtala lite med lokalbefolkningen vilket alltid är roligt!

Tack isawik

Resenärer som tittade på Jalan Alor tittade också på

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

Besökt Jalan Alor? Berätta vad du tyckte!