“Roligt med tunnel”

Boka i förväg
Mer information
14,94 US$*
och över
Aquaria KLCC Admission Ticket (E-Ticket)
Rankad som nr 39 av 333 saker att göra i Kuala Lumpur
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Avgift: Ja
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Aktiviteter för små barn, Aktiviteter för större barn
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Ej så stort som jag förväntat mig. Tunneln genom akvariet var dock en häftig upplevelse. Vissa fiskar verkade ha lite dåligt med utrymme. Dock var det fräscht och kul med "visste du att" skyltarna.

Tack Elin H
AquariaKLCC, Marketing & PR Executive på Aquaria KLCC, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hej Elin H,

Tack för din feedback och för att besöka aquariaKLCC. Vi är så glada att ni haft ditt besök. Glad att du haft det levande havet.

Önskar du har en bra dag framåt!

Hälsningar,
Ashiqin Anuar

Omdömet skrevs 26 november 2017

Det var inte så stort som jag trott. Tunnelgående med fiskar omkring som på många andra ställen. Uttrar som gjorde lite konster var roliga att se. Sparsamt med djur. En liten besvikelse.

Tack Tompa52
AquariaKLCC, Marketing Executive på Aquaria KLCC, svarade på det här omdömetSvarade 27 november 2017

Kära Tompa52,

Tack för att du besökt aquariaKLCC. Vi hoppas att du gjorde en fantastisk undervattensresa som du kan se alla underbara marina varelser simma ovanför dig. Vi bad om ursäkt för den erfarna som du hade. Vi skulle gärna förbättra våra tjänster för att bättre uppfylla dina förväntningar om du skulle komma igen. Vi hoppas att du hade en trevlig dag på aquariaKLCC.

Marketing Executive.

Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Fint akvarium med spännande och många olika djur. Det fanns även en "tunnel" man kunde gå igenom där själva akvarietanken är runt omkring dig, även ovanför. Det var häftigt! Perfekt ställe att spendera några timmar på när det regnar ute.

Tack Lasse9
AquariaKLCC, Marketing Executive på Aquaria KLCC, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2017

Kära Lasse9,

Underbar! Tack för din recension som du delade med andra medlemmar av Trip Advisor. Vi är glada att veta att du hade en underbar undersjøisk resa med vår undervattenstunnel, eftersom du kan se att alla marina varelser simma precis ovanför ditt huvud. Tack för att du besökt aquariaKLCC och vi hoppas att du rekommenderar oss till din familj och vänner att besöka oss i framtiden. Ha en bra dag.

Syairah, marknadschef.

Omdömet skrevs 18 augusti 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med stor variation av vattendjur man aldrig sett förr. Får gå i en tunnel av glas där fiskarna, hajarna och rockor simmar över dig. Dock kan de vara bra för någon som mig som lätt blir yr att gå undan ett par minuter då man lätt blir snurrig av glaset. Kom hit tidigt innan alla småbarnsfamiljer kommer, mycket trevligare vistelse då. Finns även schema på när djuren matas, kan vara kul att se så kolla upp det innan då olika djur matas olika tidpunkter under dagen.

Tack Jacob J
AquariaKLCC, Marketing Executive på Aquaria KLCC, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2017

Kära Jacob J,

Vi är glada att du hade en underbar dag på aquariaKLCC. Vi hoppas att besöket ger dig en ny kunskap om världens marina liv. Vi är glada att du kan fånga våra matningssessioner. Vi hoppas att 90 meters undervattentunnel ger dig en ny erfarenhet av undervattensresa, så att du kan se våra marina varelser precis ovanför huvudet och stänga dina ögon. Tack för den underbara recensionen som du hade delat med medlemmarna av Trip Advisor. Ha en fortsatt bra dag. Tack.

Syairah, marknadschef.

Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Jätte fin plats att besöka de har flera tusental fiskar osv .
Men de som jag inte tyckte om att personalen där är okunniga när man pratar med de de säger bara NO de kan inte engelska helhet är värt att besöka men personalen är hemskt

Tack Rula J
AquariaKLCC, Public Relations Manager på Aquaria KLCC, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2017

Dear customer,

Thank you very much for your kind feedback.
We truly apologize for the inconvenience that you had to go through. We will definitely let our higher management know about this and stern action will be taken.

We wish to have you back again soon!

Regards,
Public Relations of aquariaKLCC

Resenärer som tittade på Aquaria KLCC tittade också på

Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

Besökt Aquaria KLCC? Berätta vad du tyckte!