Business Hotel Miyukisou
Hostel Casa Noda(Nagasaki)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

JR Kyushu Hotel Nagasaki(Nagasaki)
Rabattmeddelande! 51 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 51 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 188 US$/natt.

Hotel Monterey Nagasaki(Nagasaki)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 69 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 76 US$/natt.

Hotel Dormy Inn Nagasaki(Nagasaki)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 78 US$/natt.

Richmond Hotel Nagasaki Shianbashi(Nagasaki)
Priceline
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 74 US$/natt.

Ryokan
Fujiwara Ryokan(Nagasaki)