Ryokan Nakajimaya
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

Almont Hotel Kyoto(Kyoto)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

JAPANiCAN.com
  • Pool
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 223 US$/natt.

Ibis Styles Kyoto Station(Kyoto)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 131 US$/natt.

Kyoto Itoya Hotel(Kyoto)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 119 US$/natt.

Trip.com
Ryokan
Ryokufuso(Kyoto)
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Hotel Kanra Kyoto(Kyoto)

• Bodde här: november 2017, reste ensam
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Omdömet skrevs 3 maj 2017

Tips för att välja rum: ถ้าเป็นไปได้ คุณควรรีเควสขอห้องพักด้านล่าง เพราะบันไดขึ้นชั้นสองชันมากๆ
  • Bodde här: april 2017, reste med vänner
Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet