Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (29)
Filtrera omdömen
29 resultat
Medlemsbetyg
26
2
1
0
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
26
2
1
0
0
Filtrera
Listan uppdateras ...
1116 av 29 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Svar från företaget:Svarade 11 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 september 2018
Google-översättning

  • Bodde här: september 2018, reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
THE_JUNEI_HOTEL, マネージャー på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 september 2018
Google-översättning

Bodde här: september 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
THE_JUNEI_HOTEL, マネージャー på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 september 2018
Google-översättning

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
THE_JUNEI_HOTEL, マネージャー på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 oktober 2017
Google-översättning

Tips för att välja rum: Room called take was nice one (We did not see the rest)
  • Bodde här: september 2017, reste med familjen
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
JUNEI_HOTEL, 支配人 på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen