THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West
Ryokan
Ibis Styles Kyoto Station(Kyoto)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 131 US$/natt.

• Fri parkering
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 132 US$/natt.

MitsuiGardenHotels
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

JAPANiCAN.com
  • Pool
Sakura Terrace(Kyoto)(Mycket prisvärt!)
Trip.com
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 107 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Kyoto Itoya Hotel(Kyoto)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 121 US$/natt.

Almont Hotel Kyoto(Kyoto)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 107 US$/natt.

Ryokan
Ryokufuso(Kyoto)
  • Fri parkering
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 176 US$/natt.

Omdömet skrevs 1 maj 2018

Tips för att välja rum: twin rooms have a window in a bathroom
  • Bodde här: april 2018, reste med familjen
京都御所西 T, 支配人 på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2018

Omdömet skrevs 26 april 2018

Bodde här: april 2018, reste med vänner
京都御所西 T, マネージャー på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2018

Omdömet skrevs 8 april 2018

Bodde här: april 2018, reste med familjen
京都御所西 T, 支配人 på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2018

Omdömet skrevs 19 februari 2018

Tips för att välja rum: Good location, Great service, Very hospitable, Amazing staff
  • Bodde här: december 2017, reste med familjen
JUNEI_HOTEL, マネージャー på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2018

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Tips för att välja rum: Japanese style room.
Bodde här: september 2017, reste ensam
JUNEI_HOTEL, マネージャー på THE JUNEI HOTEL Kyoto Imperial Palace West, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018