Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 249)
Filtrera omdömen
1 249 resultat
Medlemsbetyg
991
177
44
24
13
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
991
177
44
24
13
Filtrera
Listan uppdateras ...
611 av 1 249 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Yuki_Nie, General Manager på Sheraton Xi'an North City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
  • Restyp: Reste med vänner
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Yuki_Nie, General Manager på Sheraton Xi'an North City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 juli 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Yuki_Nie, General Manager på Sheraton Xi'an North City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Yuki_Nie, Guest Relations Manager på Sheraton Xi'an North City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Yuki_Nie, General Manager på Sheraton Xi'an North City Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen