Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 253)
Filtrera omdömen
1 253 resultat
Medlemsbetyg
748
341
122
23
19
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
748
341
122
23
19
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 253 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med shangri-la.com
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ShangriLaGuilinMgmt, General Manager på Shangri-La Hotel Guilin, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen