Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (962)
Filtrera omdömen
962 resultat
Medlemsbetyg
801
116
24
10
11
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
801
116
24
10
11
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 962 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med 单个酒店
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MO_GUANGZHOU, General Manager på Mandarin Oriental, Guangzhou, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MO_GUANGZHOU, General Manager på Mandarin Oriental, Guangzhou, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MO_GUANGZHOU, General Manager på Mandarin Oriental, Guangzhou, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MO_GUANGZHOU, General Manager på Mandarin Oriental, Guangzhou, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MO_GUANGZHOU, General Manager på Mandarin Oriental, Guangzhou, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen