Shangri-La Hotel Guangzhou(Guangzhou)
Ocean Hotel(Guangzhou)
  • Pool
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 221 US$/natt.

Sofitel
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Agoda.com
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Dongfang Hotel(Guangzhou)
Priceline
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 99 US$/natt.

• Frukost ingår
Priceline
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 143 US$/natt.

En medlem av TripAdvisor i Kina
Omdömet skrevs 9 december 2010