Elaf Al Huda Hotel
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 163 US$/natt.

Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 181 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 202 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 95 US$/natt.

Pullman
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 114 US$/natt.

Madina Oberoi(Medina)
Rabattmeddelande! 46 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 46 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 572 US$/natt.

Inga träffar. Testa att ta bort ett filter, ändra sökningen eller för att läsa omdömena.