Movenpick Hotel Al Khobar(Al Khobar)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 218 US$/natt.

Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 108 US$/natt.

Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 188 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 218 US$/natt.

Radisson Blu
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 92 US$/natt.

Inga träffar. Testa att ta bort ett filter, ändra sökningen eller för att läsa omdömena.