Kupechesky Hotel(Krasnoyarsk)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 53 US$/natt.

Metelitsa Hotel(Krasnoyarsk)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

• Restaurang
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 75 US$/natt.

Sky Hotel(Krasnoyarsk)
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 55 US$/natt.

Dom Hotel Classic(Krasnoyarsk)
Oktyabrskaya Hotel(Krasnoyarsk)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 55 US$/natt.

Krasnoyarsk Hotel(Krasnoyarsk)
Soft Hotel(Krasnoyarsk)
  • Fri parkering
Inga träffar. Testa att ta bort ett filter, ändra sökningen eller för att läsa omdömena.