Pushka Inn Hotel(Sankt Petersburg)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 222 US$/natt.

Petro Palace Hotel(Sankt Petersburg)
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
Rossi Boutique Hotel & SPA(Sankt Petersburg)
  • Frukost ingår
Nevsky Contour Hotel(Sankt Petersburg)
Akyan St.Petersburg(Sankt Petersburg)
Atlanticа Hotel(Sankt Petersburg)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 82 US$/natt.

Bristol Hotel(Sankt Petersburg)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Kempinski Hotel Moika 22(Sankt Petersburg)
Priceline
  • Restaurang
Omdömet skrevs 12 september 2016

Hotell Europe är en fantastisk första klass hotell med utomordentlig service. All personal är mycket vänlig och tillmötesgående. Rummena helt fantastiska. Från hotellet är det 50 m till Nevsky Prospect.

Tips för att välja rum: Högst uppe så får man en fanastisk vy över staden från egen balkong!
  • Bodde här: september 2016, reste ensam
1  Tack Oktay A
GrandHotelEurope, Генеральный директор på Belmond Grand Hotel Europe, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you very much for choosing our hotel for your stay in St Petersburg and for sharing your experience with TripAdvisor readers.

We hope to welcome you back to Belmond Grand Hotel Europe in a not too distant future.

Best regards,

Omdömet skrevs 10 mars 2015

Oerhört bra bemötande från all personal (reception, frukost och bar). Rena rum med allt man kan önska sig. Frukostbuffén (som ingick i vårt pris) var underbar. Till och med under frukosten satt en kvinna och spelade piano. Läget är perfekt med gångavstånd till flera bra restauranger och till Hermitaget.

• Bodde här: mars 2015, reste med vänner
Tack Peter Ö
GrandHotelEurope, Генеральный директор på Belmond Grand Hotel Europe, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2015

Dear Guest,

We sincerely thank you for the comments you've shared with other readers and contributors on TripAdvisor.

We all hope to have the pleasure to welcoming you back to Belmond Grand Hotel Europe in a not too distant future.

Sincerely,

Omdömet skrevs 7 september 2014

Efter en förmiddagspromenad och besök på Centralstationen fortsatte vi vår promenad ner för Nevsky Prospect. Vi hade för avsikt att titta in på Belmond Grand Hotel Europe.

Där blev vi fast i tre timmar. De hade brunch och vi bestämde oss för att äta det.

Det var fantastiska rätter i överflöd.

Champagne ingick och servicen var mkt bra.
För att inte tala om miljön. Vi kände oss väldigt priviligierade att få ta del av detta. Det var också levande musik och vid ett tillfälle så blev det spontan dans av tre par, varav vi var ett.
Om ni vill bli bortskämda och lyxa till det, gå och åt brunch på Belmond Grand Hotel Europe.

Anna & stefan

Bodde här: september 2014, reste som ett par
Tack Stefan S
GrandHotelEurope, Генеральный директор på Belmond Grand Hotel Europe, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2014

Dear Anna and Stefan,

Thank you for taking a moment to share your comments on the recent stay at Belmond Grand Hotel Europe. The entire team works very hard to consistently deliver the highest level of service and is touched when efforts are recognized through such positive feedback.

Thank you again for your kind words and we look forward to welcoming you back soon.

Warm regards,

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 21 september 2011

Ingen tvekan om att det här stället har en hel del bra saker körande.
Bra läge, bra bemannat (kanske lite väl bra), många bekvämligheter, god mat, etc. Du kan läsa alla andras omdömen om detta och mycket mer.
Men när vi bodde här med en resegrupp, så var det några "irriterande" saker.
1..
En av hissarna fungerade inte 2.
Det var förvirrande vilken våning frukostbuffén var på 3.
Motsvarande $120 för 4 drinkar i baren var upprörande - inte konstigt vi var de enda fyra kunderna.
Kunde höra oligarkerna köra sina bilar på Nevsky Prospekt kl. 3.00 på morgonen.
Vi gillar trevliga hotell men ibland är det nog.

2  Tack Luv2travel009
gheurope, Genaral Director på Belmond Grand Hotel Europe, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2012

Dear Guest,

We appreciate you taking time to share your feedback which we take seriously. Comments like this allow us to evaluate our services and facilities in order to strive for the highest standards expected. In regards to the selling prices in our bar, we will certainly take your comments into consideration when we review our pricing in the future.

With regards to elevators you are absolutely right – they are old and we are happy to tell you that we are in process of changing all the elevators in the hotel to the new ones.
Our hotel offers a wide range of accommodation.

For those who seek quietness we offer rooms facing magnificent Arts Square and the Church on the Spilt Blood which are quiet and tranquil. Perhaps you would consider this for your next visit.

We look forward to welcoming you back to Russia and to the Grand Hotel Europe St Petersburg.

Best Regards,
Leon Larkin

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 5 september 2011

Under Leon Larkins mycket professionella ledning har många saker förändrats till det bättre på GHE.
De varma välkomnandet, vackert renoverade rum och förstklassiga restauranger och service gör att man till 100% kan njuta av sin vistelse på detta hotell till fullo.
Den välutbildade personalen är effektiv, alltid närvarande och villiga att uppfylla dina krav - inklusive flygplatsincheckningar.
Som organisatör av en krävande schweizisk grupp, var jag i nära kontakt med deras utmärkta försäljningschef, Maria Dorofeeva, som före ankomst hade gjort de perfekta arrangemangen, och visade sig vara en perfekt partner.
Det är alltid ett nöje att återvända till detta historiska hotell, idealiskt beläget i stadens centrum på Newski Prospect, och att mötas av många välkända ansikten i personalen.
Mina varmaste rekommendationer till alla som letar efter perfektion, kultur och möjligheten att uppleva perfekt service.

Tack ANOVA1068942