Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 393)
Filtrera omdömen
1 393 resultat
Medlemsbetyg
721
494
139
32
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
721
494
139
32
7
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 393 omdömen
Omdömet skrevs 15 september 2016

Bra hotell med alla bekvämligheter. Nära centrum, lugnt läge.
Ung och service-inriktad personal.
Mycket bra och riklig frukostbuffé!
Middagsbuffén bra, men kan med fördel varieras mera.
Bussen kunde parkeras utanför hotellet.

Tips för att välja rum: Vi hade rum som vette mot innergården, lugnt och tyst.
  • Bodde här: september 2016, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack GunnelI5
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MariaGaramova, Guest Relations Manager på Solo Sokos Hotel Vasilievsky, svarade på det här omdömetSvarade 29 september 2016

Käre Gunnel I,

Tack för att du tar tid att lämna feedback om din vistelse på Solo Sokos Hotel Vasilievsky.
Vi värdesätter alla kommentarer som våra gäster lämnar på Tripadvisor och det är ett stort nöje att få veta att du haft din tid i Sankt Petersburg och att vårt hotell uppfyllt alla dina behov.

Vi önskar dig intressanta äventyr och trevlig resa!
Maria Garamova
Guest Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 april 2016

Överraskande bra hotell – även lugnt hotell tack vare att vårt rum var mot gårdssidan. Däremot överraskades vi av att frukosten inte ingick i priset: Vid reserveringen kunde man beställa frukosten till rummet, vilket underförstått torde innebära att frukosten ingick i priset men man äter i restaurangen. I reserveringsbekräftelsen framkom dock att frukosten INTE ingår. Detta tolkar jag som en vilseledande information! Den enda frukosten som vi åt i restaurangen var i förhållandet till priset (950 rubel) minst sagt undermålig.
Ett annat klagomål: Vi hade reserverat biljetter till en balettförevisning. Biljetterna skulle levereras till hotellets reception. Däremot fanns de inte i receptionen. Hotellet kunde inte ta emot biljetterna för att vår hotellreservation enligt hotellets bokföring var annullerad. (Vem hade gjort det och varför? Inte vi i varje fall, för vi hade betalt för hotellvistelsen på förhand.)
I hotellvestibulen finns en turistguide, som hjälper till med planeringar av rundturer och biljetter.
Hotellet har en gym och tillhörande bastu!

Tips för att välja rum: Välj ett rum mot atriet om du vill sova ostört.
  • Bodde här: april 2016, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack Håkan B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Anton V, Менеджер по обслуживанию клиентов på Solo Sokos Hotel Vasilievsky, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2016

Käre Håkan B,

Jag vill tacka dig för din feedback. Jag uppskattar att du har hittat tid att dela med dig av dina erfarenheter i vårt hotell. Feedback hjälpte oss att uppmärksamma vissa svagheter i vår service. Vi har följt vår hemsida för att fastställa priset för frukost. Låt mig be om ursäkt för fallet med biljetter. För att få en bättre förståelse för vad som hänt och att förhindra dessa situationer jag vill ställa några frågor. Jag har kontaktat dig via e-post, om du har tid jag ber dig att svara mig. Vi bryr oss om hur våra gäster känner och jag är säker på att dina kommentarer kommer att förbättra kvaliteten på vår service. Tack så mycket för din feedback. Jag önskar dig en varm vår.

Vänliga hälsningar,
Anton Volodin.
Front Office Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 maj 2013 från mobil enhet

Vi börjar men de bästa sakerna. Hotellet är grymt på insidan. Fina rum, fina lokaler, bra stämning överhudtaget . Spa och gym i världsklass!!! Det är värt ett besök om man vi tillbringa sin tid på en underbar spa.
De dåliga sakerna är personal som kan inte le. Super otrevliga... Man får känslan att de har gjort något fel. När v. Kom in på hotellet det första vi såg en kille som såg verkligen trött på sitt jobb. Bredvid oss stod ett par från Japan som frågade jätte snällt efter en adapter. Tjejen i receptionen var grymt otrevlig och svarade "ni får väll ta med det hem ifrån, hur ska jag veta vad ni vill ha" en annan sak är Taxi... Kan du inget om taxi priser så personalen passar på att ringa efter taxi åt dig som kostar mer än det dubbla om du ringer själv... Tråkigt.

  • Bodde här: maj 2013
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
3  Tack Kirill S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 29 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Gleb K, Guest Relations Manager på Solo Sokos Hotel Vasilievsky, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2017

  • Bodde här: april 2017, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Gleb K, Guest Relations Manager på Solo Sokos Hotel Vasilievsky, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen