Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Eloisa hade allt man behövde, resturang, bra pool, massage precis bredvid hotellet! Ett plus var att de hade gratis Frukost samt gratis hoteltransfer! Nyrenoverade rum med frächa badrum! Precis utanför hotellet så ligger en Quality outlet med biliga kläder från världskända varumärken!

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Eric R
Christabel A, Front Office Manager på Eloisa Royal Suites, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Dear Mr. Eric R.,

I could not be happier to read that my team has exceeded your expectations. At Eloisa Royal Suites, guest is always our first priority. Thank you also for sharing with us your feedback, which is most useful while we continue to strive for excellence. It is much appreciated and I can assure you that my team will be delighted to hear that you enjoyed your stay.

Please visit us soon again, we appreciate each word. We definitely look forward to hosting you again.

Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Helt ok rum utan fönster för en natt. Dock som vanligt lite högljudd AC. Två 120 sängar, ok dusch o toa. Poolen ligger på baksidan vid annexet med fräscha rum med fönster. Bra frukost. Fem min med bil till flygplats. Hotellet har shuttleservice.

Bodde här: mars 2017, reste ensam
Tack Benny L
Christabel A, Front Office Manager på Eloisa Royal Suites, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2017

Dear Benny L,

Thank you for conveying your thoughts here at Tripadvisor. I am saddened to learn that we have somehow not met your expectations during your stay here at the hotel. We will take a look at your concerns and see what improvement must be done in order to serve you better.

We value your business and we hope you can still give us a chance to serve you better. If in the meantime i can be of assistance, please do not hesitate to email me at fom@eloisaroyalsuites.com

Hoping to see you back very soon.

Omdömet skrevs 5 januari 2017

Bodde här i en natt bara men vi var väldigt nöjda. Rent och fräscht hotell med bra frukost. Restaurangen serverade mycket bra mat med bra valda viner till. Rummet hade allt man behöver och vi saknade inget. Personalen var trevlig. Fri flygplats skjuts uppskattades också.

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack annelie h
Christabel A, Front Office Manager på Eloisa Royal Suites, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2017

Dear Guest,

Thank you for your great compliments, we are all pleased to hear that you had a comfortable stay with us and that we could cater your expectations, especially regarding our service, our staff and the our location. Thank you also for sharing with us your feedback, which is most useful while we continue to strive for excellence.

We all look forward to welcoming you back next time.

Omdömet skrevs 4 december 2016

Dom 2 sista nätterna innan hemfärd var vi på detta hotellet väldig bra service och mycket trevlig personal fräscha rum med allt man behöver. Liten men lagom frukost fin pool på innergården prisvärd o god mat. Bra med gratis transfer till flygplatsen.

• Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Gina H
Christabel A, Front Office Manager på Eloisa Royal Suites, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2016

Dear Ms. Gina,

Thank you so much for your very nice review after your stay in our Eloisa Royal Suites. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and that we could exceed all your expectations, especially regarding the room, our staff and the breakfast we offer.

Please visit us soon again, we would be happy to welcome you in our Hotel.

Omdömet skrevs 23 november 2014

I samband med min resa till Papua Nya Guinea passade jag på att vara kvar en vecka på Cebu. Tillbringade de två första nätterna på Eloisa hotell. Fördelen med hotellet är närheten till flygplatsen. Efter en sen ankomst blev transfer från hotellet bra och incheckningen snabbt vilket gjorde att jag snabbt kunde komma i sängs.

Frukosten ingick i priset, den var enkel men tillräcklig för mig. Rummet var inte stort och saknade fönster, man kom att känna sig instängd när man vistades där.

Kostnaden per natt var 1950 Pesos

Tips för att välja rum: Små rum utan fönster. Tala om för receptionen vilken typ av rum du önskar i god tid, helst innan ankomst, risken är annars att det blir ett litet cell liknade rum vilket det blev för mig.
  • Bodde här: oktober 2014, reste ensam
Tack HasseZ
280Robriley, COO på Eloisa Royal Suites, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2014

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your great experience. I was delighted to read that your experience was positive and that you enjoyed your stay in Eloisa Royal Suites.
It is always important to us to meet our guest’s expectations.

Hoping to see you back very soon,
Kind Regards
Rob Yee Perez