Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 265)
Filtrera omdömen
5 265 resultat
Medlemsbetyg
2 932
1 619
488
120
106
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
2 932
1 619
488
120
106
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 5 265 omdömen
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Jag och min man tillsammans med två barn (8 och 12y.o.) var där i slutet av juni. Vi stannade där i 4 nätter.

Crimson gav oss en oförglömlig start på vår resa i Filippinerna. Stället är mysig, fräsch och hemtrevlig. Personalen var fantastisk service minded och möte våra frågor och önskemål med sån proffessionalism. Samtidigt var de flesta servicepersonal företagsamma och kunde hjälpa oss med det mesta. En resort som har det lilla extra.
Jag kan utan tvekan rekommendera Crimson. Vi kommer definitivt komma tillbaka igen, kanske avsluta vår resa där vi började. Bra jobbat, Crimson!

Datum för vistelsen: juni 2017
Restyp: Reste med familjen
Tack Marie H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Didier B, General Manager på Crimson Resort and Spa, Mactan, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017
Google-översättning

Dear Marie H,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I am glad to know that you had a wonderful stay with us and that our staffs were able to attend to your needs keenly. It is our privilege to have been given the chance to offer you our heartfelt service. We always ensure that we give all of our guests’ high quality service which they deserve. I have shared your feedback with my team and they were pleased to hear about this.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Didier Belmonte
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 april 2017

Servicen var förstklassig. Vi möttes med drinkar och halsband när vi kom. Och personalen var så vänliga. Rummet var perfekt. Det var en ren och modern villa. Sängen var stor och mycket bekväm. Vi hade vår egen pool med en vacker utsikt över havet.
Det var lite dyrt men så värt det.

Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack linneaandren
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Didier B, General Manager på Crimson Resort and Spa, Mactan, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2017
Google-översättning

Dear linneaandren,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I am grateful that you have enjoyed your time with us. Heartfelt service is what we always provide at the same time ensuring that each day of your stay with us will be a memorable one. I have as well shared your feedback with my team who were equally grateful for your appreciation.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Didier Belmonte
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 januari 2017

trevligt ställe. Med mycket fin secrvice och god mat mm. Det enda dåliga med stället är att priserna är inte inkl moms och service avgifter så allt blir ca 30% dyrare än vad som står på menyerna.
Så ta med lite extra pengar så kommer resan bli helt underbart.

Datum för vistelsen: januari 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Tack morganp645
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Didier B, General Manager på Crimson Resort and Spa, Mactan, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2017
Google-översättning

Dear Morgan P,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I am grateful to know that you had a wonderful stay with us. It is our privilege to have been given the chance to offer you our heartfelt service. We always ensure that we give all of our guests’ high quality service which they deserve. I have shared your feedback with my team and they were pleased to hear about this. Furthermore, I sincerely apologize for the inconvenience you had during your stay with us. I trust that despite of this, we were able to cope up with our short comings and that you still had a memorable stay.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Didier Belmonte
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 mars 2016 från mobil enhet

Väldigt fin och välskött resort. Stort, som en liten by med radhus. Bra mat på restaurangerna.
Liten strand och ett läge som var lite för avskilt, fanns visserligen gratis shuttle ett par ggr om dagen till cebu.

Datum för vistelsen: mars 2016
Restyp: Reste som ett par
Tack Siggesnus
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
K_Quadros, General Manager på Crimson Resort and Spa, Mactan, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2016
Google-översättning

Dear Siggesnus,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I am grateful to know that you had a wonderful stay with us. It is our privilege to have been given the chance to offer you our heartfelt service. We always ensure that we give all of our guests’ high quality service which they deserve. I have shared your feedback with my team and they were pleased to hear about this. The resort is located in an isolated area that gives you the privacy and comfort away from the city traffic and crowd. I trust that despite of this inconvenience, you still had a memorable stay.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Kristofer Quadros
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 juni 2015 från mobil enhet

Very nice place and very expensiv 1500 pesos for brakfast . Lugnt mysigt ställe med privat strand. Spa och gym vattensporter. Allt bra här. Det blir inget bröllop nu för papperna hinner inte bli klara. Allt bra här. Det blir inget bröllop nu för papperna hinner inte bli klara

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack helene257
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
James M, Resort Manager på Crimson Resort and Spa, Mactan, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2015
Google-översättning

Dear Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your recent experience while staying at Crimson Resort and Spa. We sincerely value your comments in our continuous effort to provide friendly and efficient service.

I am grateful that you have enjoyed your time with us. Heartfelt service is what we always provide at the same time ensuring that each day of your stay with us will be a memorable one.
I have as well shared your feedback with my team who were equally grateful for your appreciation.

On the other hand, our pricing is similar to other resort around the area. Furthermore, I would like to inform you that we offer Full board and Half board food selection for our guest. I sincerely apologize if you haven't been informed upon check-in. I trust that that despite of these, we were able to cope up with our short comings and that you still had a memorable stay.

Once again, thank you for your feedback and we hope to welcome you again to our resort in the not too distant future.


Sincerely,

Kristofer Quadros
Resort Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen