Omdömet skrevs 19 januari 2017

Ankom till hotellet sent med en sovande vakt på utsidan. Personalen var i och för sig trevliga och rummen var ok men inte mer, små med dålig dusch. Frukosten var snålt tilltagen mn ok antar jag. Sammanfattningsvis får jag väl säga att detta hotell är ok för en natt eller två men definitivt inget man stannar längre på. Sen får man i och för sig vad man betalar för...

Bodde här: december 2016
Tack Pippin1973
Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Nja..sängen var bra ..personalen var underbara..stannade 2 nätter..inget jag rekomenderar ...funkar om du stannar någon natt...wifi på rummet var bra..poolen var inte bra den här vistelsen..liten o ofrächt vatten..vakt utanför kändes bra och saftebox i rummet..acn funkade bra

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
1  Tack JariF16
Omdömet skrevs 10 januari 2015 från mobil enhet

Vi bodde här i 3 nätter när vi besökte cebu. Bra läge på hotellet, knappt 5min promenad upp till mango square. Poolen på taket var kanon, fanns dock inte några solsängar/solstolar. Frukosten var okej men kunde vart bättre. Personalen var trevlig och rummen var rena & fräscha!

Bodde här: januari 2015, reste med vänner
Tack grislund
Omdömet skrevs 7 januari 2015

Vi bodde här två nätter på genomresa, vi har bott här förr p.g.a. bra läge, Pool på taket som gillades av barnen nära till köpcentra kostnad 70 PHP med taxi som vakten fixade in från den stora gatan utanför hotellets parkering, han noterade dessutom reg.nr på Taxin, trevlig personal och bra service

Men frukosten var mycket begränsad knappt något internationellt och den maten som skulle vara varm var kall när vi åt vid 8 tiden, undvik frukosten och ät den någon annanstans

• Bodde här: december 2014, reste med familjen
Tack Richard H
Omdömet skrevs 25 april 2013 från mobil enhet

Jag gillade detta hotell. Frukosten var sådär i ärlighetens namn men bra service och när till köpcentrum. Sen att kunna ligga på hotelltaket och bada i poolen kändes lite häftigt.
Väldigt bra och prisvärt hotell.

• Bodde här: januari 2013
Tack Joninho86