Omdömet skrevs 3 februari 2018

Trevligt hotell med bra läge. Endast 200 meter till Ayala shoppingcenter med massa bra butiker och resturanger. Rummen är stora med fri WiFi och bra TV utbud. Buffefrukost som har det mesta utom ost och skinkpålägg.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack livsnjutningardotse
Omdömet skrevs 4 december 2016

Bra hotell med det perfekta läget nära det stora köpcentrumet, rena rum och trevlig personal. Trist frukost som kunde varit bättre. Minus för för få solstolar vi poolen endast 2 st till det stora hotellet.

Rumstips: välj högt upp, vi bodde på våning 19.
Datum för vistelsen: november 2016
Tack Gina H
Omdömet skrevs 21 februari 2016 från mobil enhet

Helt okej hotell, det enda som bra var den trevliga personalen och att det ligger bra till. Väldigt fuktiga rum, känns inte som varken sängkläderna eller handdukarna är rena. Poolområdet är inte ens värt att nämna, vi vände tillbaka till vårt rum redan i dörrkarmen.
Hotellet passar bra för en övernattning.

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Frida L
Omdömet skrevs 21 oktober 2015

Vi sov över här en natt enbart för att hinna med flyget morgonen efter. Rummet var fräscht och bekvämt. Frukosten hade ett stort utbud. Bra läge för att ta sig till flygplatsen. Allt som behövdes för en natt.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack Jacob G
Omdömet skrevs 14 augusti 2015

Rummen var perfekta, rent och snyggt, vänlig personal och nära till Ayala Mall.
Vakterna var väldigt vänliga och hjälpsamma. Taxi utanför entren. Tvättservice fanns på andra sidan gatan.
Enda minuset var frukosten som blev tråkig i längden.
Dörren till korridoren kunde varit bättre isolerad, ljud hördes lätt genom dörren.

Rumstips: Ju högre upp desto mindre påverkan av trafiken utanför, själv bodde jag på våning 20 och 21 och hörde inget av trafiken
Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste ensam