Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 762)
Filtrera omdömen
3 762 resultat
Medlemsbetyg
1 625
1 496
430
115
96
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 625
1 496
430
115
96
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 3 762 omdömen
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet är fräscht och man får en lyxig känsla när man rör sig i lobbyn och korridorerna. Trevlig personal. Helt okej sängar. Fin utsikt. Bra läge till shopping!! Tyvärr hör man grannarna väl.. samt trafiken, vi bodde på 17:e våningen..

Datum för vistelsen: februari 2018
Restyp: Reste som ett par
Tack emmanyberg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QuestCebuGM, General Manager på Quest Hotel and Conference Center - Cebu, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018
Google-översättning

Dear Emma,
Thank you very much for staying at the Quest Cebu. I am happy to hear that you enjoyed your room, the lovely views up at the 17th floor, and the fresh and welcoming ambiance in the public areas. Thank you for highlighting as well the friendly staff and the excellent location. We wish you well in your future travels and we look forward to welcoming you back to Quest Cebu upon your next visit to the City.

Best Regards,
Mia Singson Leon
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Utmärkt hotel med swimmingpool och gym. Närheten till Ayala Mall är en stor fördel. Personalen är mycket trevliga och man känner sig alltid välkommen. Rummen är lagom stora med väl fungerande aircondition.

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste ensam
Tack Fredrik N
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QuestCebuGM, General Manager på Quest Hotel and Conference Center - Cebu, svarade på det här omdömetSvarade 12 december 2018
Google-översättning

Dear Fredrik N,

Thank you very much for your kind words and for highlighting our Hotel location, Hotel Facilities, Presentable rooms and the Friendly service you received from our team. We are very happy to hear that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to Quest Cebu. Thank you again and we look forward to welcoming you back to Quest Cebu.


Best Regards,

Quest Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Quest är ett trevligt övre mellanklasshotell nära Ayala center en stor mall med många trevliga restauranger och affärer. Hotellet ligger 5 min att gå från hotellet.
Hotellet har en trevlig pool, men var under renovering nov-dec 2016.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste med vänner
Tack 945bennyl
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QuestCebuGM, General Manager på Quest Hotel and Conference Center - Cebu, svarade på det här omdömetSvarade 16 maj 2017
Google-översättning

Dear Benny L
Thank you for your review and I am glad that you enjoyed the pool and the convenience of hotel's location. Since last year, we have made a lot changes for the better and we hope to welcome you back to Quest Cebu should you have the chance to visit the city again.

Best Regards,
Mia Singson Leon
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 mars 2017

Ett bra hotell med mycket god service. Poolen ligger på våning 7, här finns också alla rum med balkong. Balkongerna ligger i lä för ett annat stort hotell. Det gör att man slipper solen här hela dagen, så balkongen är användbar hela dygnet. Stora bra rum med utmärkt wifi. Kör travtävlingar och ser Rapport utan störningar. Bra kylskåp och möjlighet att dricka kaffe från stor vattenkokare. Lite trög städpersonal men mycket vänliga och hjälpsamma. Bra mat i restaurangen och en frukost som innehåller allt.
Åkte på öroninflammation efter lite förkylning. Anledningen var nog mest att jag inte kunde hålla mej ifrån poolen. Efter en natt med mycket smärta gick jag ner till receptionen och frågade hur man fixade läkarbesök i Cebu. Receptionstjejen fråga efter mitt rumsnummer. Hotellet hade egen sjuksköterska. 10 min senare knackade hon på dörren. Man kunde ordna läkare, men eftersom det rörde sej om öronproblem rekommenderade hon att åka till sjukhus. Det tog en kvart sedan var hon tillbaka med namn på sjukhus, doktor och vilket rumsnummer han hade på sjukhuset. Två timmar senare var jag tillbaka på rummet med medicin. I Sverige hade man knappast varit i väntrummet...
Även gångavstånd till Ayala mall är en stor fördel. Här finns allt man behöver. Enda nackdelen är att gym saknas. Det finns 300 m bort på fjärde våningen på Parkline hotell om man önskar, mot betalning.

Rumstips: Alla rum jag har haft har varit bra. Men en klar fördel är balkong.
Datum för vistelsen: december 2016
  • Restyp: Reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack tegeson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
QuestCebuGM, General Manager på Quest Hotel and Conference Center - Cebu, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2017
Google-översättning

Dear tegeson
I am happy to hear that you enjoyed the good food in the restaurant and that the nurse on duty was able to assist you with your medical needs quickly. Our Premier Deluxe rooms, with the spacious balcony, are indeed very popular as you can enjoy some sunlight, the cool breeze, and the view. I have mentioned to housekeeping regarding your comment regarding speed and rest assured they are working on ensuring faster service going forward. We look forward to welcoming you again to Quest Cebu upon your next visit to the city.

Mia Singson Leon
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Trestjärnigt hotell som siktar högre men tyvärr missar på småsaker. Maten är inte dålig men inget speciellt heller. Rummen är rena men duschen var felbyggd så varje gång man duschade rann det ut vatten på golvet. Personalen är det stora plusset, alltid artiga och hälsar vilket jag personligen tycker är god service. Närheten till Ayala center är också bra men efter en dag där så kan man det.

Datum för vistelsen: januari 2017
Restyp: Reste med familjen
2  Tack Pippin1973
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen