Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Detta hotell överträffade våra förväntningar. Perfekt läge med gångbro till flygplatsen. Rummet var rent o fräscht. Vi pt middag uppe vid takpool baren vilket var helt super. Både maten och hela poolområdet var nice. Vi kommer tillbaka garanterat.

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack Peter L
Belmont H, General Manager på Belmont Hotel Manila, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Dear Peter,

Warmest greetings from The Belmont Hotel Manila.

Thank you for making us your choice of accommodation and for taking the time to write the fantastic review.
We are glad to learn that our hotel facilities and our staff have exceeded your expectations and rest assured we will continue our effort to tender you as well as all our guests, the highest level of service and hospitality.
Furthermore, it is my pleasure to introduce you “Savoy Hotel Manila” our sister Hotel, just a few minutes away from Belmont Hotel and soon to open in the second half of this year. I wish I can personally welcome you also, to Savoy Hotel Manila.

Looking forward to welcoming you back in the near future in both Belmont Hotel and Savoy Hotel,

Kindest regards,
Lorenzo Tang
Area General Manager

Omdömet skrevs 8 januari 2018

Hotellet var hur bra som helst, sov där en natt för att vi skulle flyga dagen efter och det var det bästa jag gjort! Vi beställde roomservice då vi checkade in så sent och det var så god mat och så trevlig personal

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack henningssona
Omdömet skrevs 11 december 2017 från mobil enhet

Rent och snyggt och trevlig personal
Skulle inte bo här en längre tid men för genomresa är det utmärkt
Tyvärr är frukosten ett kaos ; liten frukostrestaurang och organisationen gör att kön går ut i lobbyn
På vår våning (9) låg en svag odör av avlopp men bara i korridoren, inte på rummet

Hotellet saknar bar. Det finns en vid poolen men regnar det blir man blöt om man vill ta en öl

Datum för vistelsen: november 2017
Tack 812monikal
Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Ett fantastiskt fint hotell som ligger perfekt om man ska övernatta för att flyga vidare i Manila. Sängarna och kuddarna var jättesköna och rummet var lugnt och tyst. Maten i buffén var blandad och det skulle förvåna mig om det inte finns något till alla här. Poolen på taket var ett mysigt ställe att ta en avslutande drink och omdömet kan faktiskt inte bli bättre. Det bör absolut inte kosta mer än 100 pese att åka hit med taxi. Vi tog en uber och det kostade 62 Pese.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack gabriellar18
Omdömet skrevs 4 mars 2016 från mobil enhet

Vi valde Belmont Hotel Manila då vi hade en mellanlandning i Manila på väg hem från Palawan. Hade vi haft mer tid i Manilla hade vi nog inte stannat så nära flygplatsen, men för en layover är Belmont Hotel perfekt!

Trots att du ser hotellet från ankomstentrén på flygplatsen måste du vänta på transfer då det pga trafiksituationen inte går att gå de 200 (?) metrarna. Skrattretande, men bara att acceptera. Vi tog en transfer tidigt på morgonen som åkte runt till ett flertal olika hotell innan vi slutligen kom till flygplatsen. Var oroliga att vi skulle missa incheckningen men hann till slut.

Hur som helst, nytt och fräscht hotell. Gott om personal och vi fick ett trevligt bemötande från alla. Rent och snyggt och jag är ledsen att ha missat frukosten pga tidigt flyg.

Möjligtvis att hotellet och området omkring (restauranger och gallerior men i allt väsentligt en byggarbetsplats) saknar själ, men hotellet passade våra syften perfekt!

Datum för vistelsen: februari 2016
1  Tack CeciliaSweden