Öppet i dag: 07:00 - 18:00

Omdömet skrevs 5 mars 2019
Eva N
Helsingborg, Sverige
Vacker bana

Golfbanan ligger helt underbart, precis vid Atlanten. Vi var här i mitten av mars, vädret var lite ... läs mer

Omdömet skrevs 17 mars 2018
guwe04
Norrköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 111 omdömen

Omdömet skrevs 5 mars 2019

En mycket trevlig golfbana! Väldigt bra service, våra golfbagar togs omhand efter varje golfrunda! När vi sedan kom på morgonen var våra golfbagar framme och det kan fram personal som tog fram vagnar och satte våra bagar på dem samt gav oss två vattenflaskor var. Golfbanan var i bra skick!

Datum för upplevelsen: februari 2019
Tack Eva N
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Golfbanan ligger helt underbart, precis vid Atlanten.
Vi var här i mitten av mars, vädret var lite opålitligt. På en dag kan man ha allt från 8 grader till 30, hagel, regn och sol.
Banan har breda fairways och det är bäst att man håller sig där för bunkrarna är gräsliga, djupa och har det regnat är det inte lätt att ta sig ur för den här sanden är tung. Dessutom är krattorna också tunga.
Kommer man ut i den så kallade ruffen som består av succulenter så är det jättesvårt att först hitta bollen för att inte tala om att försöka slå ut den. Det är bättre att droppa.
Trevlig personal men var beredd på att allt är rätt dyrt.
Jag kommer dock gärna tillbaka.

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack guwe04
Omdömet skrevs 9 mars 2018 från mobil enhet

I området finns två banor, Mazagan golf club och Royal Mazagan golf club. Vi spelade på Mazagan golf club som ligger på Mazagan golf and resort (5*).

Banan har generösa faiways vilket är bra, för är man utanför ruffen ör bollens gott som borta i de låga men tjocka växterna

Greenerna var snabba, ondulerade och mycket jämna och fina.

När vi var där var bunkrarna inte så bra, det var alldeles för mycket sand i dem så det förlorades många slag i dem. Så spelar ni där, så undvik bunkrarna.

Servicen på klubben var utmärkt på alla sätt och väl värt att nämna.

I slutet av februari när vi var där så regnade det en del och mycket när det väl regnade. Dessutom blåste det mycket så banan blev väldigt svårspelad. Vi blev rekommenderade att åka i slutet av mars då regn är mer ovanligt och blåste (som var ovanligt stark när vi var där) gör sig mindre påmind.

Mycket rolig bana att spela!

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Feke72
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Toppskick på allt från golfshopen till 18:e green. Ligger precis vid havet och det är en lång linksbana. Lite trista par 3:or men annars väldigt trevlig bana. Riktigt bra träningsområde med range, närspel, puttinggreen, bunker osv. Kanonbana som jag gärna spelad igen.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack U6678CLjonathans
Omdömet skrevs 10 januari 2015

Jag uppskattar de fina greenerna som är mycket ondulerade med utmanande greenområden, dock är årstiden inte den bästa för golfbanans finish, sannolikt år våren en bättre tidpunkt.

Datum för upplevelsen: januari 2015
2  Tack Jannekarlandersson