Omdömet skrevs 18 september 2017

Fantastiskt rum, mysig inredning och skön säng. Personal mycket tillmötesgående och trevliga. Fint poolområde och strandyta. Litet gym men innehöll det mesta inklusive en vanlig OLY stång. Massage på stället kan varmt rekommenderas!

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack saraB8304QB
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Det har varit väldigt bra här. Personalen är trevliga och hotellet bryr sig om de små detaljerna för att gästerna ska få det bra. Fint poolområde och fin strand.
Havet utanför hotellet är inte det bästa på mauritsius men det ligger nära bra stränder.
Det är mörkt på gatan utanför, inte direkt några trevliga promenader.

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Håkan C
Pierre-Louis C, General Manager på Veranda Pointe aux Biches Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

Dear Member of Trip Advisor,
Thank you for sharing your views on the forum, for which we are very grateful.

Enable me to reply to you in English, meantime I shall improve my Swedish Language.

We are very glad that you found the hotel nice and that you appreciated the set up and service.

We will be honoured to welcome you again to Mauritius and we take this opportunity to convey to you our best sunny greetings from Mauritius.

Yours Truly,

Hotel Manager

Omdömet skrevs 22 december 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt hotell. God klass på maten. Supermysig personal som gav det lilla extra. Firade 20 år som gifta- middagssurprise på stranden med sång, musik o fantastisk mat. Paradiset... rekommenderas varmt.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Martina B
Omdömet skrevs 11 augusti 2016

Hotellet hade mycket bra service. Fina poolområden och bra frukost. Rummet var stort och bra, helt enligt förväntan. Nära till minimarket som sålde vatten och lite godis. Nära till buss som tog dig till restauranger i närheten.
Stranden vid vattnet var lite lerblandad vilket gjorde att vattnet inte var så klart. När vi var där ar det lågvatten. I övrigt var strandparasoller och allt annatvid stranden mycket bra. Väldigt vänlig personal.

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Karin H
Pierre-Louis C, General Manager på Veranda Pointe aux Biches Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2016

Kära Medlem av Trip Advisor,
Det är med stor glädje och tacksamhet som vi tar väl emot din recension på forumet.

Tack för att ha valt Veranda Pointe aux Biches för din semester i Mauritius. Det var en stor glädje för mitt team och att välkomna dig.

Vi är också glada över att du haft din vistelse och att du uppskattar vår service.

Vi hoppas att det hjälper dig planera Mauritius och tills vi möts igen, vänligen få våra bästa soliga hälsningar från din paradisö i Indiska oceanen.

Högaktningsfullt

(Uppriktig ursäkt för alla översättningsfel)

Hotell chef.

Omdömet skrevs 20 januari 2016 från mobil enhet

Allmänt bra men all-inclusive är det enda alternativet när man har barn. Maten på restaurangen/buffén var olika från kväll till kväll vilket var bra!
Städning på rummet var jättebra. Trevlig personal som hjälpte alltid när man frågade.
Goda drinkar i baren. Stranden var ok, rekommenderar alla som bor på hotellet att ta en tur till grannstaden trou aux biches där stranden är helt magisk.

Vi var dock väldigt negativt inställda till att vi fick notan innan vi frågade nästan alla middagar, tycker inte att det är bra service. Man fick tillfälle att äta och ta ett glas vin och sedan låg notan på bordet.

Bodde här: januari 2016, reste med familjen
Tack Ajjebajje
Pierre-Louis C, General Manager på Veranda Pointe aux Biches Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 januari 2016

Bäste ledamot av Trip Advisor,
Tack för ditt senaste besök och trevlig dela på forumet.
Jag noterade era kommentarer och jag skulle bara vilja presentera vår uppriktiga ursäkt om i allt du upplever någon service under dina förväntningar.
Vi värdesätter kundens respons och vår Modus operandi bygger på ständiga förbättringar.
Vi har en blandning av gäster på halv styrelser och alla Inclusives. Räkningarna presenteras så snart den serveras. Vi har inte armband att skilja mellan halvpension och AI gäster.
Vi är fast beslutna att göra göra er semester de mest minnesvärda.
Vi hoppas att ni kommer att hålla bra souvenir av vår gästfrihet och att vi kommer att ha stora möjligheter att välkomna dig att få i Mauritius, din ö av paradiset.
Högaktningsfullt
Hotell chef