Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 050)
Filtrera omdömen
5 050 resultat
Medlemsbetyg
3 527
1 054
306
98
65
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
3 527
1 054
306
98
65
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 5 050 omdömen
Omdömet skrevs 16 februari 2019

Hotellet var långt från fullbelagt när vi besökte det i slutet av januari. Trots det var servicenivån rätt dålig på restaurangerna. Lång väntan, bortglömda beställningar osv. Maten var bra men det var extremt mkt som inte ingick i all inclusive vilket inte framgick i beskrivningen när vi bokade hotellet.

Stranden är fin, vattenaktiviteter ingår vilket är toppen. Badskor är att rekommendera pga alla koraller och sjöborrar (vet inte om det är beroende på säsong men det var väldigt många sjöborrar när vi var där).

Gymet var helt fantastiskt, trevlig och hjälpsam personal, bra maskiner och även fantastisk konditionsanläggning. Olika pass fanns att boka, provade dem inte men tror säkert att det var samma nivå på dem som gymet.

Rumstips: Priset motsvarar inte det du får. Det kostar extra att få ett rum mot stranden.
Datum för vistelsen: januari 2019
  • Restyp: Reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack 655ericaf
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NDChalain, General Manager på Sugar Beach Mauritius, svarade på det här omdömetSvarade 18 februari 2019
Google-översättning

Dear 655ericaf,

Thank you for your contribution on this platform.

We are pleased to read your appreciation of some of our facilities and have taken note where we are missing out in terms of services. We do assure you that we are working on re enforcing our standards and working on training to uplift our service culture.

The whole team looks forward to the soonest opportunity to host you again.

Sincerely yours,

Nicolas de Chalain
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 februari 2019 från mobil enhet

Vi hade två helt fantastiska veckor på Sugar Beach, allt ifrån location, mat och service i världsklass. Ett extra stort tack till Mr. Ramchurn, Mr Scyam och Mr Yashin som alltid mötte oss med ett stort leende och såg till att vår vistelse blev topp

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste med familjen
Tack mikael_friberg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NDChalain, General Manager på Sugar Beach Mauritius, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2019
Google-översättning

Dear Mikael_friberg,

It brings us great pleasure to know that you had a wonderful experience during your stay with us.

Your satisfaction is the greatest reward for our employees who work day after day to offer you an exceptional stay.

Until we have the pleasure to welcome you back to the sweet shores of Sugar Beach.

Please receive my warmest regards,

Sincerely,

Nicolas de Chalain
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 14 december 2018

Vi hade två fantastiska veckor med All Inclusive. Underbara omgivningar, mycket lugn och fin strand och en skön fin "Quiet pool" som låg en bra bit ifrån huvudpoolen. Mycket bra nyrenoverat gym. Utmärkt All Inclusive-mat med varierande middagsbuffet. Ovanligt bra viner på AI jämfört med många andra som vi varit på. Bra drinkar. Middag kunde man också äta a la carte på hotellet och även på grannhotellet La Pirogue. Rekommenderar framförallt Buddha Bar för både maten och servicen, framförallt från Shereen. På Citronella´s Café glömmer vi inte den 17-åriga servitrisen som var mycket trevlig, men som vi tyvärr tappat namnet på. Vi vill också nämna trevliga Rajen som städade vårt rum på ett utmärkt sätt, samt personalen som skötte servering av mat och dryck vid "Quiet pool" och stranden nedanför den. Vi bodde i den södra delen av hotellet, en mycket fin miljö med bra rum. Vi tackar också hotellet för uppvaktningen på våra respektive födelsedagar.
Bästa hälsningar från 50- och 57-åringen från Sverige

Datum för vistelsen: december 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Rogovic
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NDChalain, General Manager på Sugar Beach Mauritius, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2018
Google-översättning

Dear Rogovic,

I appreciate the time you afforded to share your feedback after your recent stay with us.

Thank you for your kind acknowledgement of our warm hospitality and the facilities offered.

It is a real pleasure to receive your compliments, so we will not fail to share them with our entire team especially to those mentioned Shereen and Rajen.

The whole team looks forward to the soonest opportunity of welcoming you back.

Sincerely yours,

Nicolas de Chalain
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 juli 2018

Vi bodde här 8 dagar. Vi hade halvpension som paket. Allt är dyrt på hotellet. En cola 0.5 liter kostar 40 kr. Matbutiken vid huvudvägen som tog 10 kr för 1 liter cola.

Fin- och välskött anläggning. Servicen är ojämn. Frukostserveringen är dålig, man får sitta och vänta på te och kaffe länge. Ibland glömde de bort oss helt och hållet.... Vid utcheckning hade restaurangen dessutom lagt på dricka som vi inte hade beställt.

Maten var bra i bufferestaurangen som andra har påpekat. Vi åt paella på deras alacarte restaurang.. Paellan var sådär, det innehöll mer ärtor än ris nästan.. ja vad ska man säga.


Stranden är sådär.. korall på stranden medför vasst underlag för fötterna. Badskor är ett måste.

Hotellet har bra aktiviteter bla,tennis, fun boat, och snorkeltur.

skulle vi åka tillbaka ? nej .. vi åker hellre till Asien eller Karibien man får mycket mer för pengarna.

Datum för vistelsen: maj 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
1  Tack maswa207
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NDChalain, General Manager på Sugar Beach Mauritius, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018
Google-översättning

Dear Maswa207,

Thank you for staying with us and for having taken the time to write us your feedback.

We do value your review and I shall look into with the team and take corrective actions in the areas required. In regards to prices of food and drinks, I must say that we are in line with other hotels of the same category on the island. Should you wish, you can also contact us directly so that we can discuss further your experience?

My team, and myself, would like to welcome you again for another chance to show you the better side of the resort.

Do rest assured of our hospitality at all times.

Yours Sincerely,

Nicolas de Chalain
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 maj 2018

Härligt all inclusive hotell med fina rum och mycket god mat. Bra med olika tema på maten, ena dagen italienskt nästa asiatiskt osv. Glömmer inte Cafe Creole, mycket gott, har inte lyckats få det i Sverige.
Väldigt bra service på hela hotellanläggningen.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack gunsanoberg
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
NDChalain, General Manager på Sugar Beach Mauritius, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2018
Google-översättning

Dear Gunsanoberg,

Thank you for your kind acknowledgement of our warm hospitality.

I am pleased to read that our facilities, such as themed buffet at the main restaurant (Mon Plaisir) our all-inclusive wide choices and the Café Créole were up to your convenience.

We look forward for another opportunity to host you again for another pleasurable holiday.

Sincerely yours,

Nicolas de Chalain
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen