Omdömet skrevs 22 februari 2018

Ett verkligt bra hotell ! Bra läge helt vid havet med mycket bra strand o mycket bra mat. Hotellet var tillräckligt stort för att ha valmöjlighet både vad gäller mat, restauranger mm men var ändå familjärt, och byggt så att det alltid kändes lugnt och behagligt . Flera bra pooler och mycket god tillgång till solstolar o otroligt bra utbud av vattensporter som ingick!

Datum för vistelsen: februari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack ElisabethG1170
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Väldigt bra hotell med vänlig personal. 5/5 om det inte vore för notan. Det debiteras för mycket och personalen kunde inte räkna. Maten var mycket god men jul- och nyårsmiddag kostar en rejäl slant extra.

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack oscarcavalli
HiltonMauritius, General Manager på Hilton Mauritius Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2018

Dear Guest oscarcavalli,

Thank you for taking the time to share your experience following your stay at our hotel.

I am glad to read that you enjoyed the food, our friendly staff and hotel facilities. Your review will be shared with our team and it will certainly motivate them to continue to satisfy each and every guest in the hotel.

Once again, thank you for your great feedback and we look forward to welcoming you soon at the Hilton Mauritius Resort & Spa!

Yours sincerely,

Omdömet skrevs 12 april 2017

Jag bodde nyligen helt kort på Hilton, Mauritius. Vid ankomsten "bongas" man in på en gong gong och möts av kalla parfymerade handdukar och svala drinkar. Det känns väldigt välkomnande.

Rummen är bekväma med riktigt bra sängar, maten riktigt bra och trädgård och pool välskött. Hotellet ligger nära Flic n Flac för de som vill ut på byn. Jag uppskattade att allt ligger samlat så man inte behöver gå så långa sträckor.

Det som särskilt fastnade i mitt minne var kvällsceremonin när en person ur varje personalkategori gick runt och tände ett stort antal facklor runt hela områden allt medan "Adiemos" dånade ur högtalarna och solen sänkte sig över stranden. Magiskt och helt oförglömligt.

Thank you Hilton for having me - your evening ceremony was unforgettable:)

Datum för vistelsen: mars 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack Mariannklint
HiltonMauritius, General Manager på Hilton Mauritius Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2017

Dear Mariannklint,

Thank you for posting your review on TripAdvisor. We are glad you enjoyed your overall stay with the friendliness of our team members as well as our unique torches saga ceremony.

We hope you will be eager to come back for a next stay at our resort.

Warmest regards,

Omdömet skrevs 10 september 2016 från mobil enhet

Fantastiskt fint ordnat, romantisk middag på brygga, tyvärr levererade de inte bara tio rosor utan annat i buketen vilket förstörde den. Kyoaren hade inte koll på att det var min mans födelsedag så kyparen levererade blommorna till maken istället för till mig, då det var uppgjort att jsg skulle få dem och ge till maken. Vi skratta gott åt detta men det var ändå en stor miss. Så dubbelkolla allt extra ni vill göra!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Hilborn
HiltonMauritius, General Manager på Hilton Mauritius Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2016

Dear Hilborn,

Thank you very much for your review after your recent experience at the Hilton Mauritius Resort & Spa.

I am truly sorry that this misunderstanding occurred with regards to your request about the roses; On behalf of my team, I sincerely apologize for the inconvenience caused to you on this special occasion. Please rest assured that I have personally taken up the matter with the Food & Beverage Manager and will emphasise on improving communication for a better guest experience.

I hope you will give us the opportunity to serve you better in the future.

Yours sincerely,

Omdömet skrevs 25 mars 2016

Allt var jättebra förutom personalens hantering och debitering av vad vi beställt. För hög debitering av rummet, fel mat debiterad flera gånger. Personalen verkar ha svårt med redovisning men är verkligen hjälpsam och trevlig.

Datum för vistelsen: mars 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts