“Bäst av de restauranger vi besökte!”

Domaine Anna - Ile Maurice Restaurant
Rankad som nr 18 av 81 Restauranger i Flic En Flac
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten, Större grupper, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Trevliga, servicemindade (så länge dom hann med...) god mat!
Billigare än på restaurangerna nere vid Flic en Flac.

Fantastiska omnejder. Värt att gå runt och kika en stund efter maten. Fiskdammar och ankor.

Tack Ronny P

Omdömet skrevs 29 januari 2018 från mobil enhet

Tredje besöket här och måste säga att jag blev väldigt besviken denna gång! Har båda gångerna tidigare gett full pott, både för mat och service men detta var verkligen ett bottennapp på alla sätt och vis... Först när vi kom hittade de inte vår bokning. Fick vänta en lång stund medan de servade andra. Efter mycket om och men blev vi hänvisade till ett bord längst in på terassen, alldeles jämte scenen. Fruktansvärd hög ljudnivå på musiken/uppträdet gjorde att det inte gick att prata med varandra. Åt vår mat och åkte därifrån, helt slut i huvudet på grund av allt oljud... Maten var inte heller något jag kan rekommendera, åt fisk men missade att den serverades med pommes... Har fått jättebra mat de andra gångerna vi varit här så detta var verkligen inte något jag räknat med. Har inte tidigare förstått de dåliga recensionerna vilket jag nu till fullo gör - tyvärr... Både vad gäller service och mat! Jag kommer inte att chansa på att åka hit nån mer gång, än mindre rekommendera stället till någon annan...

Tack Carina W
Omdömet skrevs 21 december 2017

En mycket speciell restaurang en bit utanför Flic en Flac. Fantastisk interiör och jättemysiga "paviljonger" där man kunde sitta helt för sig själv. Dock har servicen väldigt mycket mer att önska. Personalen verkade inte ha koll på någonting. Vi fick upprepade gånger be om ex menyn, flera ur personalen frågade oss om olika saker m.m. Maten var ok men inte så bra som vi hade väntat oss.

Tack Harit007
Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Detta är mitt andra besök på Domaine Anna. Var där i februari också och det var precis lika bra då. Restaurangen är så vacker, maten underbar och servicen likaså. Till den beställda efterrätten fick jag ett smakprov på deras pistageglass och det var den godaste glass jag någonsin smakat! Åk dit, Domaine Anna är absolut ett ställe att besöka när man är på Mauritius!

Tack Carina W
Omdömet skrevs 12 april 2017

Det hade kunnat vara så bra! Restaurangen i sig är jättehäftig, men det blir platt fall när servicen var katastrofal!
Vi fick inte in det vi beställde, servitören lyssnade inte och hade helt enkelt tid för oss.
Vi hade en katt vid vårt bord som satt och tiggde hela middagen.
Riktigt besvikna var vi!

Tack Danielle N

Resenärer som tittade på Domaine Anna - Ile Maurice Restaurant tittade också på

Flic En Flac, Riviere Noire District

Besökt Domaine Anna - Ile Maurice Restaurant? Berätta vad du tyckte!