“Superb!”

Hasu
Rankad som nr 4 av 21 Restauranger i Belle Mare
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fantastisk
Upplevelse. Bättre än vissa trestjärniga restauranger vi varit på. Vackra serveringar och japansk fusion med lokala inslag, service bra o kunnig personal.
Måste
Upplevas!

Ps missa inte chokladdesserten

Datum för besöket: februari 2020
Tack Erik L

Omdömet skrevs 7 april 2017

Åt här både på dagarna och kvällarna. Varierande mat och möjligheter att ändra på vissa rätter så man fick dm precis som man ville.

Datum för besöket: mars 2017
Tack mita407
Omdömet skrevs 30 mars 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service. Läget perfekt vid havet. Deras samosas med tamarindsås blev min favorit vid lunchen.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Marika A
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Hasu, en restaurang där äkta japansk mat som serveras i en central grill och yakitori bar, liksom i halvprivata och à la carte matplatser.
I modern inredning av denna gastronomiska restaurang.
Konstigt systempoäng om man har all inclusive??

Datum för besöket: januari 2017
Tack Thomas P
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Tides har en mycket god och varierande mat, vi hade all inclusive, det vi valde på i menyn var mycket bra, det fanns även annat att välja på om man ville kosta på sig extra.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Thomas P

Resenärer som tittade på Hasu tittade också på

Belle Mare, Flacq District
Pointe de Flacq, Flacq District

Bel Ombre, Savanne District
Belle Mare, Flacq District

Besökt Hasu? Berätta vad du tyckte!