Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Avkopplande och mysigt hotell. Maten var god. Sanden var så gott som vit och lagunen/havet turkosblått med en badtemperatur på 27°. Ta gärna med badskor/tofflor när det finns koraller som spolas upp på stranden

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack MonicaP2864
Jean Marie C, Manager på Veranda Palmar Beach, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2017

Dear Monica P,

Thank you for staying at Veranda Palmar Beach and for sharing your comments on TripAdvisor.

The entire team is very pleased to read your review and to see how appreciated the environment

We look forward to welcoming again in a not too distant future

Kind regards,

Omdömet skrevs 9 februari 2017

Ca 100 m till en välskött strand. Man kan välja mellan trampbåtar, vindsurfing, utfärd med glasbottenbåt och snorkling bl.a.
Stort rum och välstädat av Reena,
Varierad mat, alltid kött, kyckling och fisk att välja mellan och ett rikt utbud av grönsaker. Ljuvlig dessertbuffé. Utmärkt service av Raaj i matsalen.
Buudhun vid receptionen som gav fantastisk service och skjutsade mig till Belle Mare när jag behövde komma till apotek.
Det finns också pool men vi föredrog stranden.
Uppträdanden av olika slag på kvällarna, bl.a. när kinesiskt nyår firades och en kväll med Segadans.

Tips för att välja rum: Välj gärna ett rum så nära stranden som möjligt.
  • Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack reser144
Jean Marie C, Manager på Veranda Palmar Beach, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2017

Dear reser144,

We thank you for spreading your views on Trip Advisor following your recent visit at our resort.

We are glad to note that you have captured incredible moments and you have also been charmed by our hospitality.

Your kind words on our team members are very much appreciative, really inspiring and a source of motivation to each and every one.

We sincerely hope to have the immense pleasure to welcome you back to our shores for another memorable experience.

Kind regards,

Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Familjär resort med allt du behöver. Fina rum, bra mat.läget var perfekt direkt på stranden men lugna omgivningar. Personalen var trevlig. Enda besvikelsen var det så kallade korallrevet som inte var speciellt spännande.

Bodde här: februari 2016, reste med familjen
1  Tack Agneta N
Jean Marie C, Manager på Veranda Palmar Beach, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2017

Dear Agneta N,

We thank you very much for giving you feed back following your recent vacations at our resort.

We are extremely delighted to learn that you have appreciated our level of service as well as our personnel and we have shared your positive feelings with the whole team who would be delighted to be at your service again in a near future.
Till then take care and kindest regards from all of us.

Omdömet skrevs 8 april 2016

Ett litet, familjärt och trevligt hotell. Hotellet ligger vid Mauritius bästa strand, dock en hel del båttrafik. På stranden kunde man kostndasfritt låna snorkelutrustning, kajak, trampbåt etc. Servicen på hotellet var utmärkt, speciellt en servitör som hette Rajkumar. Han hade alltid ett leende på läpparna och tips på vad man kunde se och göra på ön. Rummen var stora och luftiga, balkong eller terass, vi hade turen att få en balkong med havsutsikt. Läget var bra då det var nära till utflykter såsom marknader, båtutflykter osv.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
2  Tack larsrpettersson
Jean Marie C, Manager på Veranda Palmar Beach, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2016

Dear Guest,

We thank you very much for sharing your holiday experience following your recent stay at Veranda Palmar Beach Hotel. We are delighted to learn that you had a memorable moment with us and that your expectations have been met by our team to whom we have shared your appreciation. We look forward to welcoming you back again, should your future holiday plan brings you back to Mauritius.

Kindest Regards
Jean Marie Chinnapen

Omdömet skrevs 18 mars 2016

Ett hotell som ligger perfekt vid Belle mar stranden, synd bara att man inte nyttjar sitt läge mer.
Vi var inte alls nöjda över maten, ( hade all inklusive) maten var ofta ljummen, ibland kall, dåligt utbud, bland de sämre hotell som vi haft all inklusive på.
Såg personal tappa ut bröd på golvet - som plocka upp det och la tillbaka i brödkkorgen, en annan hotellgäster såg hur personal putsade upp glaset men lite saliv på fingret och gnodde ... Inget hotell vi kommer att boka igen....
Det finns inget utanför hotellområdena ... Sånräkna med taxi för att åka på shopping/ restauranger - de lilla Belle mar =byn är inget att handla i alls.
Det är dyrt med taxi !

Vårt rum va ofta dåligt städat och vi hade mkt myror på rummet.

Strandbaren borde vara öppen från morgon till kväll,

Har man inte så stora krav så passar hotellet säkert men inte oss.
Göran och Eva
Mars 2016

Tips för att välja rum: Skulle inte boka här
  • Bodde här: mars 2016, reste som ett par
1  Tack Eva P
Shiv L, Front Office Manager på Veranda Palmar Beach, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2016

Dear Guest,

Thank you so much for choosing the Veranda Palmar Beach for your vacation and and sharing your views in the TripAdvisor.

We are much concerned with your constructive comments and we feel quite sorry for not fairing to the level of attention and details as you were expecting, in regards to the food aspect.

We accept the flaws of service highlighted, which have been shared to our team for future improvement.

We look forward to welcoming you back.

Sunny Greeting