Omdömet skrevs 19 oktober 2015

en superanläggning i en underbar miljö, prövade beachvilla i toppklass och ett antal dagar o nätter i watervilla - suveränt boende med bra avskildhet, bra service, trevliga restaurangmöjligheter med flera valmöjligheter . spa avdelning i framkant- hela anläggningen ,i toppklass för att möjliggöra lugn och ro i själen -

• Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
1  Tack Anders S
ConradRangali, General Manager på Conrad Maldives Rangali Island, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2015

Dear Anders,

Thank you for taking the time to write such a wonderful review on TripAdvisor.

It was a pleasure to welcome you to our little patch of paradise and I'm so pleased that you were able to experience so much of what our tiny islands have to offer, including our wonderful villas, excellent spa facilities and friendly staff.

Once again, thank you for your review and for choosing Conrad Maldives. I very much hope that we will be able to welcome you back very soon!

Best regards,
Lyle Lewis
General Manager

Omdömet skrevs 28 januari 2015 från mobil enhet

Vi bodde i en fantastisk villa på vattnet med allt som man behöver.
Du kan få allt fantastiska resturanger,men även lugn och ro om du vill tack vare dom två olika öarna ,vill verkligen rekommendera den lugna ön ,den minsta.
Helt suverän frukost
Personalen var helt otroligt trevlig
Och serviceinriktad
Jag kan återvända dit när som helst
En av mina absoluta favoriter
Faktiskt den bästa

Bodde här: januari 2015, reste som ett par
Tack Mno4
ConradRangali, General Manager på Conrad Maldives Rangali Island, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2015

Dear Mno4,

Thank you for posting such a wonderful review on TripAdvisor! It is always such a pleasure to read such positive feedback and so I am grateful that you took the time to share it and delighted that you had such a wonderful experience at our resort.

I look forward to welcoming you back once again in the near future!

Best regards,
Lyle Lewis
General Manager

Omdömet skrevs 29 januari 2014

Jag är kräsen och jag försökte komma på en enda dålig grej men nej. Allt är fantastiskt. Personalen, villorna, stränderna, aktivitetena, restaurangerna, begge Spa anläggningarna. Underbart! Paradiset på jorden.

• Bodde här: januari 2014, reste med vänner
2  Tack Maria A
Omdömet skrevs 11 november 2013

Världens bästa resort? Svårt att se vad som är bättre om man räknar in alla faktorer. Fantastisk personal, fräscht boende, unikt med två öar, barefoot överallt, familjevänligt. Sju besök så långt och det åttonde inbokat. Dyrt men värt var enda krona när man väl kommer dit.

• Bodde här: november 2013, reste med familjen
1  Tack Jan B
Omdömet skrevs 3 november 2013

Absolut världsklass på detta hotell!! Ska ni till Maldiverna så är detta den enda ön som ni ska till! Stränderna, snorklingen, servicen, husen och maten 5-star! Satsa på att bo på main island då allt finns där. Så slipper ni en massa transporter.

• Bodde här: oktober 2013, reste med familjen
1  Tack Niklas A