Trip.com
  • Fri parkering
Sabah Oriental Hotel(Kota Kinabalu)
Agoda.com
  • Gratis frukost
Trip.com
  • Fri parkering
Oceania Hotel(Kota Kinabalu)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Dreamtel Kota Kinabalu(Kota Kinabalu)
  • Restaurang
Hotel Sixty3(Kota Kinabalu)
Priceline
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 89 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 01/08
Boka nu, betala på plats
Shangri-La.com
  • Fri parkering
Hyatt Regency Kinabalu(Kota Kinabalu)
Omdömet skrevs 17 januari 2016

Vi fick ett väldigt gott mottagande och hjälp med vårt bagage upp på rummet. Reception och lobby var hyfsat nyrenoverat och fräscht medan rummen har lämnats åt sitt öde. Hotellet är i rumsdelarna väldigt slitet och i behov en ordentlig renovering. Läget är dock fantastiskt och har man tur så får man utsikt mot havet. Den italienska restaurangen på hotellet levererade bra.

• Bodde här: januari 2016, reste med vänner
Tack StockholmAnders
Omdömet skrevs 4 januari 2016 från mobil enhet

Vi avslutade två veckor i Borneo med några fina nätter här
Lyxvillor rimligt pris med fin utomhuspool och gym
Vi kostade på oss hotellfrukost varje dag vilken höll oss mätta långt in på eftermiddagen då den verkligen innehöll allt vi önskade
Mycket trevlig och hjälpsam personal
Enda minuset en något bristfällig städning av rummet

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Sigu500
Omdömet skrevs 9 mars 2015

Personalen var fantastiskt hjälpsam och vänlig. Rummet var stort med separat dusch/badkar. Bra sängar. Lite slitna möbler. Allmänna utrymmen lite tråkiga med mörka och dystra färger. Bra poolområde för ett stadshotell. Perfekt läge mitt i stan. Lite höga priser på mat och dryck.

• Bodde här: februari 2015, reste som ett par
Tack boin
Omdömet skrevs 4 oktober 2012

Ett mycket trevligt centralt beläget Hotel med fin service,Fantastisk utsikt över havet och nattmarknaden alldeles utanför.Stora fint möblerade rum ,Mycket fin frukost med mycket livligt internationell gästfrekvens med huvuddelen asiatiska gäster.trevligt personal.
Restaurangen serverar utmärkt mat ,allt från goda piazzor till lyxrätter.
Poolområdet på 2dra våningen är relativt litet och endast avsedd som en viloplats efter utflykterna.Allt om allt ett perfekt hotel för några dagar i Kota Kinabalu

Tips för att välja rum: Rummen mot hamnen på dom övre våningarna ger den finaste utsikten
  • Bodde här: november 2011, reste som ett par
1  Tack Dykaren
Omdömet skrevs 30 juni 2010

Direkt när man anländer får man ett mycket trevligt bemötande och hela hotellet utstrålar klass utan att för den skull kännas snobbigt.

Rummen var mycket stora och frukosten en av de bästa jag ätit i Malaysia.

Behövde man hjälp med något så möttes man av utmärkt service och personalen såg till att man alltid fick svar på sina frågor eller fick den information man behövde.

Poolen är dessutom mycket fin och fräsh.

Det bör dock tilläggas att hotellet är ett stadshotell och inte en resort. Dvs, om man har för avsikt att spendera det mesta av sin tid på hotellet och i poolen så bör man förmodligen välja ett resorthotell istället. Men som bas för att åka ut till öarna utanför KK eller åka iväg på någon annan aktivitet (t.ex forsränning) så är Le Meridien ett perfekt val.

• Bodde här: juni 2010, reste som ett par
Tack Bellman85