• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

• Pool
Agoda.com
Hotel Sixty3(Kota Kinabalu)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 69 US$/natt.

Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 46 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 47 US$/natt.

Dreamtel Kota Kinabalu(Kota Kinabalu)
Agoda.com
  • Restaurang
Gaya Centre Hotel(Kota Kinabalu)
Priceline
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 51 US$/natt.

Shangri-La.com
Omdömet skrevs 8 februari 2016 från mobil enhet

Hotellet är rent o fräscht, frukosten var bra. Trevlig personal men lite oengagerade ibland men alltid trevliga om man behövde hjälp med nåt. Poolen var ren men poolområdet är bara pinsamt. Ca 10 meter pool och TRE solstolar. Varför så stor pool om man inte kan njuta där? Jaja helt ok hotell i övrigt.

Bodde här: februari 2016
Tack SHenriksson
Omdömet skrevs 12 januari 2016

Klart bra hotell mitt i KK. Jättefina rum och med utsikt över öarna utanför. Fin liten pool på 6:e våningen, inte så många solstolar, men skönt med ett sötvattensbad efter utflykterna. Bra service och jättefin frukost.

Tips för att välja rum: Väl ett rum högt upp med havsutsikt. EX 1105.
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Tomas U
horizonhotelsabah, General Manager på Horizon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2016

Thank you for your review.

We were pleased to see that you enjoyed both our room and buffet breakfast of the hotel.

We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel.

Best regards,
General Manager

Omdömet skrevs 18 mars 2015

Trevlig personal som erbjöd wifi till barnen redan när vi höll på att checka in , detta var mycket uppskattat. Rummet var fint och fräscht med tv och bra wifi. Poolen var bra och låg med fin utsikt mot vattnet. Nära till matställen och marknader.

• Bodde här: februari 2015, reste med familjen
Tack Abc1233
Omdömet skrevs 20 januari 2015

Ett riktigt prisvärt hotell med bästa läge mitt i stan. Hotellet har swimmingpool, gym och spa av hög klass. Personalen var trevliga och hjälpsamma. Perfekt läge om man skall göra utflykter i området. Kan verkligen rekommendera detta hotell som har allt.

Bodde här: december 2014, reste som ett par
1  Tack Fred Arne S
HorizonHotel2014, General Manager på Horizon Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2015

We were glad that you enjoyed your stay and that our facilities lived up to you expectations.

We are indeed fortunate with our central and convenient location

Our staff is a huge asset and we appreciate them as much as you did!

We hope to see you on our shores again.

Kind regards,
Philip D. Theseira

Omdömet skrevs 14 oktober 2014

Ett riktigt trevligt hotell med centralt läge som gjorde det enkelt att ta sig vidare till olika platser. Personalen var serviceinriktad, på frukosten fanns allt man ville ha, poolen härlig och rummen ljusa och fräscha med fin utsikt.

• Bodde här: september 2014, reste i arbetet
Tack mia712014