“Paradiset på jorden ”
Omdöme om Daddy's cafe

Daddy's cafe
Rankad som nr 1 av 10 Restauranger i Pangkor
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs mars 17 2016 från mobil enhet

Vi var på Daddy's Cafe flera gånger under veckan vi bodde på pangkor Island. Fantastiskt service, underbar mat och perfekt läge. Grabbarna som jobbar där är jätte trevliga och får en att känna sig som hemma.

Tack Christoffer M

Omdömet skrevs september 28 2015

Mysigt ställe med Pankor Islands absolut bästa mat. Borden är placerade i sanden på stranden och på kvällarna lyses den upp av fotogenlyktor.

Tack Nettan55
Omdömet skrevs april 5 2015 från mobil enhet

Bästa maten på Pangkor. Vi var aldrig missnöjda med maten. Ligger vid den mysigaste och bästa stranden! Så för oss var detta helt underbart.

Tack Krister K
Omdömet skrevs januari 1 2015

Vi var där med mycket folk och maten höll hög klass och smakade mycket bra dock kostar det lite mer, hade tyvärr mycket dålig service och fick vänta länge på olika tillägg som dricka , dessär mm, borde vara bättre med sådant pris

• Atmosfär
Tack Nicklas L
Omdömet skrevs april 13 2014

Daddy's är den enda hyggliga restaurangen om man bor vid Nipah-Coral bay. Vänlig personal, varierad och god mat. De indiska rätterna är bäst och läget är fantastiskt mitt på stranden. Skönt på dagen och mysigt på kvällen. Anständiga priser.

1  Tack JoRu3

Resenärer som tittade på Daddy's cafe tittade också på

Pangkor, Pulau Pangkor
Pulau Pangkor, Manjung District

Besökt Daddy's cafe? Berätta vad du tyckte!