“Helt OK hotell med stor pool”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
favehotel Cenang Beach - Langkawi
Rankad som nummer 28 av 105 hotell i Langkawi
Omdömet skrevs februari 7 2017 från mobil enhet

"You get what you pay for" Fave hotell Langkawi är ett helt OK hotell med glad trevlig personal. Rummet lite slitet, hyffsat städat. Stor pool och solterrass, billig bra restaurang och bar. 10-15min från stranden

Lite slitet skulle nog behöva en större genomgång och renovering
Städningen kan vara bättre (gäller det flesta hotellen i hela världen)

I övrigt ett bra hotell som vi gärna återkommer till

Bodde här: Februari 2017, reste som ett par
Tack Toni L

Omdömet skrevs maj 11 2016

Toppen med fri tillgång till kallt dricksvatten i hotell korridorerna. Frukosten god, färsk frukt, vegiariska pastarätter, rostat bröd med tillbehör. Trevliga rum med hyffsat sköna sängar. Hotellet ligger inte så långt ifrån stranden ca 10 min promenad.

Tips för att välja rum: Välj våning 1 då regnet smattrar rätt så högt på våning 3.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: April 2016, reste med familjen
Tack Maria L
Omdömet skrevs maj 6 2016

Ett mycket bra hotell med bra och vänlig personal. Ett mycket bra läge som var lugnt och fridfullt. Mycket att välja på till frukosten. Dock var poolen i varmaste laget och inte särskilt djup. Bra för barnfamiljer eller icke simkunniga.

• Bodde här: April 2016, reste med familjen
Tack 171ingerh
FaveCenangLangkawi, General Manager på favehotel Cenang Beach - Langkawi, svarade på det här omdömetSvarade maj 16 2016

Dear 171 ingerh,

Warm greetings from Fave hotel Langkawi.

We are so pleased to hear that you have a wonderful and joyful holiday in Langkawi and we are happy to know you enjoyed your stay at fave hotel.
We hope you can share your great experience with your families and friends.

We shall be pleased to receive and welcome you back soon on your next visit to the
island. Once again, we thank you very much for choosing Fave hotel as your preferred hotel for your holiday.

With best regards
lwrence Bs.Cheah
General Manager

Omdömet skrevs februari 27 2014 från mobil enhet

Besökte hotellet med barn. Perfekt att poolen ligger i skugga under eftermiddagen. Hyfsat rymliga rum med okej standard. Hade varit schysst med kyl rummet. Typisk hotellfrukost. På minussidan, väldigt lyhört från korridoren in på rummet. Enbart störande om de andra gästerna är högljudda. Vilket de var när vi sov här. Personalen är ganska oengagerad.

Bodde här: Februari 2014
Tack kadkadkad
Omdömet skrevs januari 22 2014

Favehotel

Ligger lite utanför gatan där allt händer, men det tar bara 5 min att gå till början av gatan. Rent och fräscht och ett relativt nytt hotell. Mycket vänlig personal som genast fixade till saker om man hade problem. Vi råkade ut för en hel del med safety boxen och annat, men vi ger ändå högt betyg pga deras höga och snabba service.

Poolen är fin om än lite grund. Lite för lite kuddar till solsängarna. Trevlig utsikt över djungeln.

Hotellet är inte så stort så det är ganska lugnt och skönt, vilket vi uppskattade. Servicen i baren och restaurangen är långsam, men det verkade generellt vara så på Langkawi.

Tjejen som säljer resor var mycket vänlig och informativ och pushar inte på onödig försäljning.

Kommer vi till Langkawi igen kan vi absolut tänka oss att bo här.

Bodde här: Januari 2014, reste som ett par
1  Tack Qwertman
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Langkawihotell
13,6 km bort
Nadias Hotel
Nr 19 av 105 i Langkawi
193 omdömen
Visa priser

Besökt favehotel Cenang Beach - Langkawi? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om favehotel Cenang Beach - Langkawi

Adress: Lot 119, Mukim Padang Mat Sirat Jalan Pantai Tengah, Langkawi 07000, Malaysia
Region: Malaysia > Kedah > Langkawi District > Langkawi
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Restaurang Rumservice Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 28 av 105 hotell i Langkawi
Prisklass: 347 kr - 880 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — favehotel Cenang Beach - Langkawi 3*
Antal rum: 97
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med favehotel Cenang Beach - Langkawi. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?