“Gott och billigt”

Kök: Malaysiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

God och billig mat. Inte så många rätter att välja mellan. Men de vi åt var väldigt goda. Billigt och gott husets vin. Trevlig personal.

Datum för besöket: april 2017
Tack Angelasundgren

Omdömet skrevs 14 januari 2017

Kom dit med ett helt sällskap och fick meny, men när vi väl hade satt oss ner och skulle beställa så visade det sig att inget på menyn fanns, utan de kom in med en handskriven lapp istället och det mesta fanns inte att få! kanske berodde det på att det nyss vart nyår? och det vi fick in var inte speciellt bra gjort, vet inte om de i vanliga fall har andra kockar, dessa som jobbade denna dag var tyvärr av de sämre slaget

Datum för besöket: januari 2017
Tack Ronny W
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

Jättegod mat och trevlig personal! Finns malaysiska och västerländska rätter. Även gudarna efterrätter och drinkar.

Datum för besöket: november 2016
Tack LindaH1996
Omdömet skrevs 31 januari 2016

God mat, trevlig personal. Värt ett besök. Mindre rätter, passar med efterrätt och/eller förrätt. Fick tips om utflyktsmål.

Datum för besöket: januari 2016
Tack G L
Omdömet skrevs 30 januari 2016 från mobil enhet

Jag och min pojkvän åt kvällsmat här, det var riktigt bra och riktigt fin service till ett helt ok pris!
Dem gjorde till och med en speciell pasta till oss precis som vi ville va den.
Kan varmt rekomendera detta ställe :)

Datum för besöket: januari 2016
Tack Niki J

Resenärer som tittade på Red Sky Restaurant and Bar tittade också på

Langkawi, Langkawi District

Langkawi, Langkawi District

Besökt Red Sky Restaurant and Bar? Berätta vad du tyckte!