Dogokan(Matsuyama)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 231 US$/natt.

• Restaurang
HOTEL MYSTAYS Matsuyama(Matsuyama)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 77 US$/natt.

Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 131 US$/natt.

Matsuyama New Grand Hotel(Matsuyama)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 57 US$/natt.

Daiwa Roynet Hotel Matsuyama(Matsuyama)
Agoda.com
  • Kostnadsfritt internet
Funaya(Matsuyama)
Priceline
Rabattmeddelande! 55 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 55 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 580 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 324 US$/natt.

Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Tips för att välja rum: 歩いて1分の近くにセブンとファミマがあります。
  • Bodde här: september 2017, reste med familjen
Omdömet skrevs 26 augusti 2017