Churayado Ishigakijima
Hotel Rasso Abiyanpana Ishigaki Jima(Ishigaki)(Mycket prisvärt!)
Trip.com
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 189 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 315 US$/natt.

Trip.com
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 396 US$/natt.

Hotel Miyahira(Ishigaki)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 280 US$/natt.

Resort In Rasso Ishigaki(Ishigaki)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Agoda.com
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 453 US$/natt.

Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 652 US$/natt.

Club Med Kabira Ishigaki(Ishigaki)
clubmed.us
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 960 US$/natt.

Omdömet skrevs 23 oktober 2016

• Bodde här: oktober 2016, reste ensam